رفتار وحشیانه پلیس نیویورک با مادر جوان! +فیلم

رفتار وحشیانه پلیس نیویورک با یک زن جوان در حالی که بچه خردسالش را در آغوش داشت، بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها داشت.

رفتار وحشیانه پلیس نیویورک با مادر جوان! + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که رفتار خشن ماموران پلیس شهر نیویورک آمریکا با یک مادر جوان و کودکش را در اداره منابع انسانی نیویورک به تصویر می‌کشد تبدیل به ویدئویی پربازدید در شبکه‌های اجتماعی شده است.

در این ویدئو مشاهده می شود که چند مامور پلیس به طرزی خشن تلاش می‌کنند تا کودک این زن را از آغوش او جدا کنند. این ویدئو این زن جوان را نشان می‌دهد، در حالی که روی زمین افتاده و پسر 1 ساله‌اش را در آغوش گرفته، در مقابل ماموران ایستادگی می‌کند. در این ویدئو این زن در حالی که فریاد می کشد، می‌گوید: "شما در حال آسیب رساندن به پسرم هستید."

در این لحظه یکی از ماموران پلیس شوکر الکتریکی را سمت جمعیتی که به شیوه برخورد پلیس با این زن اعتراض داشتند گرفته و تلاش می کند تا آنها را بترساند. سرانجام این زن 23 ساله که هویتش " جازمین هیدلی" اعلام شده از زمین بلند می‌شود و دستبند را از دستش باز می کند."

" کوری جانسون"، سخنگوی شورای شهر نیویورک با غیر قابل قبول دانستن این روش برخورد گفت: "این روش برخورد کاملا غیرقابل قبول، وحشتناک و در عین حال بسیار دردناک بود. من واقعا می خواهم بدانم دپارتمان پلیس نیویورک چگونه این رفتار را توجیه خواهد کرد. واقعا دیدن این ویدئو بسیار دردناک است."

یکی از شاهدان عینی با نام " مونای سینکلر" که این ویدئو را در فسیبوک منتشر کرد گفت : " این حادثه بعد از ظهر روز جمعه در اداره منابع انسانی منطقه بروکلین شهر نیویورک رخ داد. هیچ صندلی برای نشستن نبود و به همین علت این مادر جوان با پسرش روی زمین نشسته بودند. یکی از ماموران پلیس به او گفت که بایستد و هنگامی که این زن درخواست پلیس را رد کرد آنها به وی حمله‌ور شدند. در آن لحظه این زن کودکش را آغوش گرفته بود. من خودم مادر هستم. واقعا صحنه وحشتناکی بود. اگر آنها این کار را با من انجام می‌دادند از ترس و وحشت می‌مردم."

انتشار گسترده این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی آمریکا با واکنش دپارتمان پلیس نیویورک نیز همراه بود. این دپارتمان اعلام کرد تحقیق درباره این حادثه و بررسی رفتار غیرقابل قبول ماموران پلیس را آغاز کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۶:۰۲ ۱۶ دی ۱۳۹۷
وحشين كارشم نميشه كرد. ميخوان زهر چشم بگيرن. مكزيكى و دزد زياده از كشورهاى مختلف هستن . اينطورى رفتار نكنن كسى حساب نميبره ازشون!!!!!