احداث هزار متر خط انتقال فاضلاب در گلوگاه

مدیر امور آبفاشهری گلوگاه گفت: بیش از هزار متر خط انتقال فاضلاب در این شهر احداث شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهدوی مدیر امور آبفاشهری گلوگاه گفت: از ابتدای سال جاری تا آبان ماه، ۱۹۷۴ متر اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی در این امور انجام شد.

وی با بیان اینکه در این مدت، ۷۶۶ فقره اتفاقات شبکه اعم از شکستگی برطرف شد، افزود: به منظور تامین آب شرب مشترکین به ویژه در ایام پیک مصرف، ۱۷۸۸ متر اصلاح و ۱۸۶ متر توسعه شبکه توزیع آبرسانی در شهر گلوگاه به اجرا درآمد.

مهدوی با اشاره به تعویض ۲۶۲ کنتور خراب و نصب ۷۰ انشعاب آب در این شهر، گفت: در این مدت با تلاش کارکنان امور آبفاشهری گلوگاه ۹۲ انشعاب آب استانداردسازی و نسبت به واگذاری ۹۶ انشعاب آب نیز اقدام شد.

مدیر امور آبفاشهری گلوگاه با بیان اینکه طرح جمع آوری فاضلاب در شهر گلوگاه درحال اجراست، افزود: تا کنون بیش از یک هزار متر خط انتقال فاضلاب در این شهر احداث شد.

علی محمد شاعری نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، گفت: آخرین وضعیت طرح‌های تامین و انتقال آب شرب شهری و روستا‌های بهشهر، نکا و گلوگاه و شروع عملیات اجرایی مرحله دوم فاضلاب شهری شرق استان بررسی شد.

وی افزود: عملیات اجرایی مرحله دوم ایجاد تاسیسات فاضلاب شهر بهشهر، نکا و گلوگاه حداکثر تا نیمه اول اسفند امسال و عملیات اجرایی طرح‌های ایجاد تاسیسات فاضلاب زاغمرز در سال ۹۸ آغاز می‌شود.

انتهای پیام/آ

بیش از ۱۹۰۰ متر اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی در امور گلوگاه انجام شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.