محمدنژاد: آماده میزبانی هر چه بهتر لیگ جهانی کشتی آزاد هستیم

رئیس هیئت کشتی شهرستان بابل گفت: برای میزبانی پنجمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان از هر نظر آماده هستیم.

محمدنژاد: آماده میزبانی هر چه بهتر لیگ جهانی کشتی آزاد هستیمبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پنجمین دوره رقابت‌های لیگ کشتی آزاد باشگاه‌های جهان از فردا (پنج شنبه) و به مدت ۲ روز در سالن دانشگاه آزاد اسلامی شهر بابل برگزار می‌شود.

تیم‌های گرجستان، ترکیه، اوکراین، هند، قرقیزستان و مجارستان به همراه 2 تیم بیمه رازی بابل و پاس ستارگان ساری تیم‌های اول و دوم لیگ برتر کشتی آزاد ایران در سال ۹۷ در این مسابقات شرکت می‌کنند.

بر اساس برنامه این رقابت‌ها مراسم قرعه کشی این مسابقات امشب در شهر بابل برگزار می‌شود و تیم‌ها در 2 گروه چهار تیمی از صبح فردا به صورت تیم به تیم به مصاف هم خواهند رفت.

حمید محمد نژاد رئیس هیئت کشتی شهرستان بابل با تاکید بر اینکه آماده میزبانی هر چه بهتر رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان هستیم گفت: میزبانی این رویداد بسیار مهم است و علاوه بر آنکه شور و نشاط را در بین مردم کشتی دوست استان مازندران و به خصوص بابل زیاد می کند باعث رشد بیش از پیش کشتی در این منطقه هم خواهد شد.

عنوان دار کشتی آسیا تصریح کرد: از زمان پذیرش میزبانی مسئولان استان، شهرستان و علاقه‌مندان به کشتی تلاش خود را برای میزبانی شایسته این رویداد آغاز کردند و به لطف خدا با حمایت و کمک‌های نمایندگان فدراسیون کشتی هم اکنون شرایط از هر نظر مهیاست که امیدوارم بتوانیم از این آزمون سربلند بیرون آئیم و میزبان خوبی برای مهمانان داخلی و خارجی باشیم.

محمد نژاد خاطرنشان کرد: تیم بیمه رازی به عنوان نماینده بابل در این رقابت‌ها با توجه به شرایطی که دارد شانس اصلی قهرمانیست که ان شاالله این مهم اتفاق بیفتد تا نزد همشهریانمان رو سفید شویم.


بیشتر بخوانید:

اعلام برنامه رقابت های کشتی آزاد جام باشگاه های جهان

قربانی: شاید زورمان به بیمه رازی نرسد، اما از پیش بازنده نیستیم


انتهای پیام/

صحبت های محمدنژاد درباره میزبانی رقابت های کشتی آزاد جام باشگاه های جهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار