باهدف آموزش دانشجویان برگزارشد؛

مانور هیجان انگیزآتش سوزی در دانشگاه باهنر

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گفت: مانور آموزشی ایمنی و زلزله در دانشگاه شهید باهنر شهر کرمان توسط سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی و دیگر نهاد‌های امدادی برگزار شد.

مانور هیجان انگیزآتش سوزی در دانشگاه باهنربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی عسکری مدیرعامل آتش نشانی کرمان گفت:در این مانور اطفاء حریق در طبقات بالا ، انتقال و نجات مصدومان از طبقات بالا به پایین شبیه سازی و تمرین شد.

وی با اشاره به اینکه آشنایی دانشجویان با نحوه صحیح پناه گیری، خروج اضطراری در مواقع بحران، ارتقاء آمادگی سازمان‌های امدادی، تمرین عملی سازمان‌های مسئول و کاهش خسارات در این مواقع از اهداف برگزاری این مانور بود اظهار داشت:آتش نشانان در این مانور آموزشی ضمن برگزاری مانور اطفاء حریق، دانشجویان را با مسائل ایمنی و نحوه کار با خاموش کننده‌ها آشنا کردند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان با بیان اینکه برگزاری این گونه مانور‌ها برای ارتقاء آموزش همگانی بسیار مفید می‌باشد گفت: انجام این مانور‌ها می‌تواند نقش بسزایی در ترویج فرهنگ ایمنی، کاهش خطر پذیری، کاهش خسارات مالی و جانی، واکنش سریع در مواجهه با حوادث، آمادگی بیش از پیش و سنجش میزان هماهنگی عوامل اجرایی می‌شود.

عسکری یادآور شد: لازم بحث ایمنی در دانشگاه‌ها به صورت جدی و مداوم دنبال شود.

انتهای پیام/ح

مانور هیجان وآتش در دانشگاه باهنر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.