آپدیت جدید Asphalt 9: Legends از سرعت 60 فریم در ثانیه پشتیبانی می‌کند

آپدیت جدید بازی جذاب Asphalt 9: Legends از سرعت تصویر 60 فریم در ثانیه برای گوشی‌های iPhone XS و XR پشتیبانی می‌کند.

آپدیت جدید Asphalt 9: Legends از سرعت 60 فریم در ثانیه پشتیبانی می‌کندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت Gameloft نسخه جدیدی از بازی Asphalt 9: Legends را منتشر کرده  که با یک رویداد، حالت بازی و چهار خودروی جدید عرضه شده است. رویداد بوگاتی شیرون مگا به کاربران اجازه خواهد داد تا در رقابت‌هایی شرکت  و این خودرو را در بازی آزاد کنند. قابلیت Slipstream اضافه شده به این بازی باعث خواهد شد تا گیمر به دنبال دیگر خودروها برود و نوار نیتروی خود را پر کند اما دیگر ماشین‌ها هم می‌توانند همین کار را انجام دهند. همچنین hdk این آپدیت، خودروهای SIN R1 550، جنتی آکیلون، مازراتی آلفیری و مک‌لارن 570S کوپه را به بازی اضافه خواهد کرد.

آپدیت جدید Asphalt 9: Legends برای همه پلتفرم‌ها در دسترس است و  روی پلتفرم‌های iPhone XS، XS Max و XR با نرخ 60 فریم در ثانیه اجرا می‌شود. این بازی روی این دستگاه‌ها با  سرعت باز خواهد شد. پیش از این سرعت 60 فریم در ثانیه روی دستگاه‌هایی با ویندوز 10 اجرا می‌شد. نرخ 60 فریم در ثانیه برای دستگاه‌های اندروید فعال نشده است. این بازی روی iPhone XR با این نرخ فریم اجرا شده و عملکرد بسیار مناسبی از خود نشان داده است.

بازی Asphalt 9: Legends پیش از این با گرافیکی عالی روی دستگاه‌ها اجرا می‌شد و نرخ فریم 60 فریم در ثانیه به کیفیت تصویر آن افزوده است. این نسخه همچنین گیم‌پلی و نرخ فریم بسیار نرمی دارد که بسیار مهم است چرا که از قابلیت بخش چندنفره هم بهره می‌برد. نرخ 60 فریم در ثانیه باعث داشتن یک گیم‌پلی بسیار پیشرفته نسبت به دیگر دستگاه‌ها خواهد شد. بر خلاف بازی Fortnite، این بازی هیچگونه مشکل حرارتی و تصویری در دستگاه ایجاد نخواهد کرد و به کامل‌ترین شکل ممکن اجرا خواهد شد. آپدیت 60 فریم در ثانیه بازی Fortnite باعث ایجاد گرمای بیش از حد در دستگاه‌ها خواهد شد و سرانجام، فریم بازی بر اثر این گرما پایین می‌آید.

گفته می‌شود، انتشار بازی‌های بیشتر با نرخ 60 فریم در ثانیه در آینده ادامه خواهد داشت.


بیشتر بخوانید: پشتیبانی پلی‌استیشن کلاسیک از دسته‌های بی‌سیم


انتهای پیام/

آپدیت جدید Asphalt 9: Legends با پشتیبانی از سرعت تصویر 60 فریم در ثانیه منتشر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار