رئیس پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش مطرح کرد؛

تجلیل از فرهنگیان برتر کشوری/ عزم جدی برای تقویت پژوهش در آموزش و پرورش

کریمی با اشاره به تجلیل از فرهنگیان برتر گفت: عزم جدی برای تقویت حوزه پژوهش در آموزش و پرورش داریم و برنامه‌ها را با جدیت بیشتری دنبال می‌کنیم.

تجلیل از فرهنگیان برتر کشوری/ عزم جدی برای تقویت پژوهش در آموزش و پرورشبه گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، فرهاد کریمی رئیس پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش در همایش بزرگداشت روز ملی پژوهش در آموزش و پرورش اظهار کرد: برنامه‌های تحولی در حوزه پژوهش به ارتقای سند تحول بنیادین کمک می‌کند.

وی ادامه داد: همواره راه پژوهش از مدارس می‌گذرد به همین جهت وزارت علوم هم تأکید جدی بر مدارس دارد چرا که زمینه‌ساز برنامه‌های پژوهشی در کشور می‌تواند باشد.

رونمایی از تندیس پژوهش

کریمی بیان کرد: روز گذشته تندیس پژوهش رونمایی شد و امروز از سه پژوهشگر برتر، 6 دانشجو معلم برتر، 13 معلم برتر کشوری و باتجربه مدیریت پژوهش برتر تجلیل می‌شود روز گذشته هم 28 طرح دانشجو آموزی مورد تجلیل قرار گرفت.

رئیس پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش بیان کرد: امسال هفته پژوهش را با جدیت بیشتری دنبال می‌کنیم و تدوین مبانی نظام آموزش و پژوهش و کمیته رصد تحولات نشان از توجه ویژه به این امر است.

پژوهش پویشی درنگ ناپذیر است

در ادامه حیدر تورانی سرپرست سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی با اشاره به اینکه پژوهش بر دو گونه است، گفت: پژوهش بر دو گونه است و برای پرداختن به این پژوهش‌ها باید نوآوری به خرج داده و از تکرار و تقلید دوری کرد.

وی ادامه داد: پژوهش پویشی درنگ ناپذیر است و فرصت های جدیدی را خلق می‌کند تا حفره‌‌های ناشناخته و لایه‌های پنهان ظاهر شوند.

سرپرست سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی با بیان اینکه تصویب زیر نظام پژوهش و ارزیابی تأثیرات خوبی را برای پژوهش ایجاد کرده است گفت: امید می‌رود با این رویکرد برنامه‌های پژوهشی رونق بهتری پیدا کند و در نظام آموزشی تجلی یابد.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار