وداع با ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با سالروز شهادت کریمه اهل بیت

همزمان با سالروز شهادت حضرت معصومه (س) مراسم وداع با ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس در بقعه متبرکه خواهر امام رشت برگزارشد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، در مراسم عزاداری کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) و وداع با ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس که با حضور جمعی از کارکنان نیروی انتظامی، خانواده‌های معظم شهدا و دیگر اقشار مردمی در شبستان بقعه متبرکه خواهر امام رشت برگزارشد، حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالجواد میرشمس الدین، امام جمعه بندر انزلی گفت: اهداف شهدا کاملا الهی بوده و این انسان‌های بزرگ آسمانی دنبال تعلقات دنیوی نبودند، به تمام مادیات پشت پا زدند و برای دفاع از ناموس و وطن از جان خود گذشتند.

وی افزود: کسانی که که ثروت اندوزی را بر معنویات ترجیح دهند بدانند که گمراه شده و از راه اسلام فاصله گرفته اند و هر چه زودتر از خداوند طلب بخشش کنند.

امام جمعه بندر انزلی با بیان اینکه، شهدا بهترین الگو برای فرزندان ما هستند، گفت: شهدای دوران دفاع مقدس و همچنین شهدای مدافع حرم ثابت کردند که با سیره شهدا تربیت شده اند و زمانی که ظلم را احساس کردند برای مقابله با آن جان خود را فدا خواهند کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالجواد میرشمس الدین افزود: راه شهدا همیشه زنده و جاوید است و ملت ما هیچ وقت از آرمان‌های والای امام و شهدا فاصله نمی‌گیرند و اجازه نمی‌دهند خون شهدا در کشور ما پایمال شود.

در پایان این مراسم حاضران با سینه زنی و مداحی، ضمن عزاداری کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) همچنین یاد و خاطره شهدای ۸ سال دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم را نیز گرامی داشتند.

 

انتهای پیام/م.ع

برگزاری مراسم وداع با ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس در بقعه خواهر امام رشت

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.