معرفی دستاورد‌های مهم کانون پرورش به مردم

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت : در چهل سالگی انقلاب اسلامی، دستاورد‌های مهم کانون به مردم معرفی می‌شود .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه فتاحی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، ضمن اشاره به برکات پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در مباحث فرهنگی، معرفی دستاورد‌ها و موفقیت‌های چهل ساله انقلاب در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را یکی از وظایف مسوولین و کارکنان کانون برشمرد.

وی گفت : مردم ما قطره قطره برای پیروزی انقلاب اسلامی خون دادند تا به اصل انقلاب برسیم.

مدیرکل کانون استان همچنین افزود: همه ما ایثار کردیم. ما مردم ایستاده‌ای بوده ایم. اگر کودک بودیم، جوان بودیم، ... ایثار کردیم. گذشتن از خودمان ایثار بوده است.

وی همچنین در بخشی دیگر از سخنانش با اشاره به فعالیت‌های مختلف کانون و حضور پر رنگ و درخشان اعضا و مربیان این نهاد فرهنگی در عرصه‌های مختلف ملی و بین المللی افزود: کانون تلاش کرده است تا همواره موفقیت‌ها و تلاش‌های فرهنگی خودش را به دیگران و مخاطبان نشان دهد.

فتاحی همچنین گفت: کانون پرورش فکری کرمانشاه [ به عنوان مسوول کمیته کودک و نوجوان]به خاطر ماهیت کارش، از کمیته‌های خوب و پرتلاش استان در بخش ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی معرفی شده است.

 

 

انتهای پیام/د

معرفی دستاورد‌ها و موفقیت‌های چهل ساله انقلاب در مراکز کانون یکی از وظایف مسوولین و کارکنان کانون

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، کانون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.