پایان هفته نخست لیگ برتر کبدی مردان

هفته نخست لیگ برتر کبدی ایران با درخشش نمایندگان استان‌های مازندران و آذربایجان غربی به پایان رسید.

پایان هفته نخست لیگ برتر کبدی مردانبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در پایان هفته نخست سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر کبدی مردان کشور و در نوبت عصر تیم‌های فجر ساری و میثم کاغذ دولت آباد به مصاف هم رفتند که در پایان نماینده مازندران توانست با نتیجه ۵۴ بر ۳۹ بر حریف خود غلبه کند تا دومین دیدارش را هم در هفته نخست با پیروزی پشت سر گذاشته باشد در آن طرف تیم میثم کاغذ دولت آباد هم هر ۲ دیدار هفته نخست را با شکست پشت سر گذاشت.

در دومین دیدار تیم‌های دهیاری محمد آباد گرگان و الوار گرمسیری به مصاف هم رفتند. هر ۲ تیم در دیدار نخستشان از حریفان خود شکست خورده و به دنبال برد در بازی دومشان بودند که در پایان تیم دهیاری محمد آباد گرگان توانست با نتیجه ۴۳ بر ۴۰ حریف قدرتمندش را شکست دهد.

در دیدار سوم نوبت عصر تیم‌های رعد پدافند هوایی سیستان و بلوچستان و فتح کبودر آهنگ به مصاف هم رفتند که نماینده همدان با یک بازی حساب شده توانست ۴۸ بر ۱۸ رعد پدافند هوایی سیستان و بلوچستان را شکست دهد تا هر ۲ تیم یک پیروزی و یک شکست را در هفته نخست لیگ برتر کبدی کسب کرده باشند.

در آخرین دیدار هفته نخست لیگ برتر کبدی تیم‌های پایاتردینگ آذربایجان غربی و عقاب تالش به مصاف هم رفتند که در پایان تیم پایا تردینگ با به نمایش گذاشتن یک بازی زیبا و با نتیجه ۵۴ بر ۳۰ شکست دهد تا همانند تیم فجر ساری هر ۲ دیدار هفته نخست را با برد پشت سر گذاشته باشد.


بیشتر بخوانید:

برگزاری مسابقات لیگ برتر کبدی باشگاه های کشور در دو بخش مردان و بانوان

گلستان، قهرمان لیگ برتر کبدی بانوان شد


انتهای پیام / 

نگاهی به نتایج رقابت های لیگ کبدی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار