پشت پرده اخراج مورینیو از منچستر یونایتد / بازیکنان خواهان برکناری آقای خاص!

یک روزنامه انگلیسی در گزارشی آورده است که بازیکنان تیم منچستر یونایتد از مدیران خود خواسته بودند تا ژوزه مورینیو را از هدایت این تیم برکنار کنند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، ژوزه مورینیو مربی سرشناس فوتبال جهان روز سه سنبه از هدایت تیم فوتبال منچستر یونایتد انگلیس برکنار شد. مورینیو سال 2016 و به مدت سه فصل هدایت شیاطین سرخ را بر عهده داشت اما بند عجیبی که در قرارداد او وجود داشت به وی اجازه می داد تا سال 2020 هدایت منچستری ها را بر عهده داشته باشد.

مورینیو در سال اولی که هدایت منچستر را بر عهده داشت با وجود اینکه در لیگ جزیره نتوانست  با تیمش نتایج خوبی را کسب کند اما در پایان همان سال توانست 2 جام ( اتحادیه و لیگ اروپا) را برای هواداران این تیم به ارمغان بیاورد.

در سال دوم اما اوضاع برای این مربی به خوبی پیش نرفت و پس از بازی مقابل لیورپول و قبول شکست سه بر یک مقابل این تیم از هدایت شیاطین سرخ کنار گذاشته شد.

این در حالی است که روزنامه اکسپرس لندن در گزارشی عنوان کرده است ظاهرا بازیکنان منچستر یونایتد به باشگاه اعلام کرده بودند یا ژوزه مورینیو را کنار بگذارند یا آن‌ها باشگاه را ترک می‌کنند. اتفاقی کم‌سابقه در باشگاه منچستریونایتد که با اخراج مربی پایان یافت.

گفتنی است که تا پایان فصل هدایت منچستری را بر عهده اوله گونار سولسشر خواهد بود، همچنین از زیدان به عنوان یکی از گزینه های اصلی هدایت این تیم نام برده می شود.


بیشتر بخوانید:

زیدان برای سرمربیگری رقیب کی روش شد

زننده تاریخ ساز ترین گل منچستر جایگزین مورینیو شد

رقابت یوونتوس و یونایتد برای صدرنشینی/سیتی و بایرن به دنبال حفظ رتبه نخست


انتهای پیام/

آیا بازیکنان منچستر باعث برکناری مورینیو شدند؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار