رندرهای سری Moto G7 موتورولا در فضای مجازی فاش شد

رندرهای سری Moto G7 شرکت موتورولا که به زودی معرفی می‌شوند، در فضای مجازی فاش شد.

رندرهای سری moto g7 موتورولا در فضای مجازی فاش شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت موتورولا در حال آماده شدن برای معرفی گوشی‌های خانواده moto g7 است. وبسایت droidshout.com رندرهای مطبوعاتی گوشی‌های این خانواده را فاش کرده است. این گوشی‌ها به ترتیب، moto g7، g7 plus، g7 power و g7 play نام دارند. تفاوت اصلی که در این سری گوشی‌های موتورولا دیده می‌شود، وجود داشتن یک ناچ است که باعث می‌شود حاشیه‌های این گوشی‌ها کمتر شوند. گوشی‌های سری g6 دارای یک طراحی مستطیل شکل با حاشیه‌هایی بودند که با رنگ مدل مطابقت داشتند.

بین چهار مدلی که خانواده g7 دارد، دو نوع بریدگی صفحه نمایش وجود دارد. g7 و g7 plus دارای بریدگی قطره‌ای شکل هستند در حالی که g7 play دارای بریدگی به اندازه کامل با یک دوربین سلفی و فلش در کنار آن است. در عین حال، moto g7 با وجودِ داشتن فضای کافی برای فلش led، فقط دارای یک دوربین سلفی در بریدگی خود است. هر دو مدل g7 و g7 plus در پنل پشتی خود دارای دوربین دوگانه‌ای به صورت عمودی هستند، در حالی که g7 play و g7 power فقط یک دوربین دارند. در نهایت، دو مدل play و power یک اسکنر اثر انگشت در قسمت تعبیه شده برای لوگوی خود خواهند بود.

رندرهای سری moto g7 موتورولا در فضای مجازی فاش شد

بر اساس مدارک fcc، گوشی‌های خانواده moto g7 دارای تنوع حافظه 4gb+64gb برای بازار آسیا و هند خواهند بود و مدل‌های بازارهای اروپا، استرالیا و ژاپن دارای 3 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی خواهند بود. این در حالی است که مدل‌های بازارهای آمریکای شمالی و آمریکای لاتین دارای حافظه رم 3 گیگابایتی با انتخاب حافظه ذخیره‌سازی 32 و 64 گیگابایتی خواهند بود. گفته می‌شود مدل «power» دارای یک باتری به ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعت خواهد بود که نشان می‌دهد مدت زمان بیشتری نسبت به مدل‌های دیگر سری g7 روشن خواهد ماند.

موتورلا moto g6 را در ماه آوریل معرفی کرد و مدل‌های g6 plus و g6 play را در ماه می معرفی کرد در نتیجه می‌توان تصویر کرد که این شرکت گوشی‌های g7 را در سه ماهه نخست سال 2019 یا اوایل سه ماهه دوم سال بعد میلادی در ماه آوریل معرفی کند. تا آن زمان می‌توانیم انتظار داشته باشیم که با برگزاری نمایشگاه‌های ces و wmc گوشی‌های زیادی معرفی شوند.

رندرهای سری Moto G7 موتورولا در فضای مجازی فاش شد


بیشتر بخوانید: خانواده مدرن g7، محصول جدید موتورولا را ببینید +تصاویر


انتهای پیام/

رندرهای سری moto g7 در فضای مجازی رؤیت شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار