در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

امروز؛ آخرین مهلت نهایی ثبت نام عتبات دانشگاهیان

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: دانشگاهیان تا روز امروز شنبه یک دی ماه، برای نهایی کردن ثبت‌نام بیستمین دوره عتبات مهلت دارند.

امروز؛مهلت نهایی ثبت نام عتبات دانشگاهیانحجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا فقیهی رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: زائران اصلی و ذخیره باید ثبت نام خود را تا امروز (یک دی ماه) در سایت لبیک نهایی و مدارک را یک ماه قبل از اعزام تحویل ستاد عتبات دهند.

وی ادامه داد: همه پذیرفته شدگان اصلی و ذخیره تا امروز پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به سامانه جامع عتبات دانشگاهیان در سایت مربوطه مراجعه و نسبت به نهایی کردن ثبت نام خود اقدام نمایند. ضمناً آن دسته از داوطلبانی که قبلاً ثبت‌نام خود را نهایی نموده‌اند، نسبت به آماده کردن مدارک خود و تحویل به موقع آن طبق زمان بندی اعلام شده در دفترچه راهنما اقدام کنند.

حجت الاسلام و المسلمین فقیهی افزود: در صورت انصراف زائرین اصلی در مهلت داده شده، دانشجویان ذخیره‌ به عتبات اعزام می‌شوند و در صورتی که امکان اعزام در تاریخ‌هایی که خودشان انتخاب کرده‌اند نباشد، سعی می‌شود در تاریخ‌های دیگر اعزام شوند.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان تاکید کرد: زائران ذخیره پس از نهایی کردن ثبت نام و تحویل مدارک می‌توانند مانند زائران اصلی برای دریافت وام به بانک عامل مراجعه و اقدام کنند.

باتوجه به تمدید مجدد تا اول دی ماه سالجاری این ثبت نام تمدید نخواهد شد و زائرین می بایست ثبت نام خود را تا ساعت 24 امشب نهایی کنند.

انتهای پیام/

آخرین مهلت ثبت نام عتبات دانشگاهیان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار