سردار سرخیلی:

نیروی زمینی آمادگی انجام عملیات در هر عمقی را دارد

سخنگوی رزمایش پیامبر اعظم ۱۲ گفت: نیروی زمینی قابلیت انجام هرگونه عملیات در هر عمقی را دارد.

نیروی زمینی آمادگی انجام عملیات در هر عمقی داردبه گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرتیپ پاسدار حمید سرخیلی سخنگوی رزمایش پیامبر اعظم ۱۲ با اشاره به برگزاری این رزمایش، گفت: مرحله نهایی رزمایش پیامبر اعظم ۱۲ از ساعت ۹ صبح امروز (شنبه یکم آذرماه) آغاز شده و همه رسته‌ها شامل زرهی، پیاده، هوانیروز، تکاوری و نیروی مخصوص وارد رزمایش شده و مشغول عملیات شدند.

وی ادامه داد: مهمترین هدف این مرحله هماهنگی، کنترل فرماندهی، اشراف و پایش اطلاعاتی در منطقه و هماهنگی بین نیرو‌ی زمینی سپاه و نیروی دریایی سپاه برای انجام یک عملیات مشترک از دریا به ساحل و به عمق منطقه صورت گرفت.

سردار سرخیلی درباره عملیات‌های امروز رزمایش، اظهار کرد: عملیات اول ما به پایان رسیده و هم اکنون در حال انجام دومین عملیات خود هستیم، دومین عملیات ما بازپس گیری بود که با آتش شدید توپخانه همراه بود و پس از آن بالگرد‌های هوانیروز وارد عملیات شدند و اهداف خود را مورد هدف قراردادند.

وی ادامه داد: گردان‌های تکاوری ما وارد ساحل شده و سرپل را تسخیر کردند، نیروی زرهی ما از نفربر‌های دوزیست در داخل دریا تخلیه شده و در حال ورود به ساحل هستند و در ادامه عملیات نیرو‌ها با موشک‌های کنکورس دشمن را هدف قرار می‌دهند.

سردار سرخیلی درباره مهم‌ترین هدف این رزمایش، تصریح کرد: مهم‌ترین بخش این عملیات تمرین تاکتیک‌های جدید نیروی زمینی سپاه است، دشمنان بدانند امروز نیروی زمینی قابلیت انجام هرگونه عملیاتی را در هر عمقی دارد. نیروی زمینی سپاه آمادگی پاسخگویی به هر تجاوز دشمن و در واقع پشیمان کردن دشمن را دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار