پیامک‌های دریافتی 97/10/02

پیامک‌های دریافتی 97/10/01به گزارش گروه شهروند خبرنگارباشگاه خبرنگاران جوان؛ شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی 10001915 (مجله خبری شبکه یک سیما) و 30002394 (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

 

 

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ دوم دی مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

8454...0933: بسته حمایتی تامین اجتماعی واریز نشده است. لطفا پیگیری کنید.

 

2737...0917: چرا هنوز برخی از مدارس دولتی از دانش آموزان به بهانه کمک به مدرسه و به اجبار از دانش آموزان پول می گیرند در حالی که دولت مصوب کرده که هیچ مدرسه دولتی حق ندارد از دانش آموزان کمک به مدرسه بگیرد.

 

3240...0917: فقط پیام می دهید که مشکلات را بفرستید خوب تو را به خدا پیگیری هم بفرمایید ما مردم جانمان به لب رسیده برای یک مشکل افراز الان ازاول سال ۹۷ تا حالا نه ماهه درگیریم، خدایی قضاوت کنید، از شیراز به اصفهان چند بار رفتیم اومدیم هی می گویند که امروز برید فردا بیایید، مسوولین کاری کنند. با تشکر.

 

1668...0911: لطفا دو نفر بفرستيد ترکيه تاکسی ها را ببينند ماشين ها و موتورهای بی صدا را ببينند و مترو در شهر قونييه را ببينند که چه رفاهی مردم دارند صدا موتور نمی شنوید.

 

9716...0914: سلام خسته نباشید، در مورد تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد97 که متاسفانه برگزار نشد،لطفا درصورت امکان پبگیری بکنید که چرا حذف کردند ما که امیدمان به تکمیل ظرفیت بود الان مانده ایم.

 

6356...0937: ساینا ثبت نام کردم ۲۱شهریور تکمیل وجه کردم تحویل ۶۰روز الان ۴ماه گذشته هنوز تحویل ندادند و تازه می گویند که اگر از رینگ المینیومی به فولادی تغییر بدید شاید زودتر بدیم لطفا پیگیری کنید اگر قطعه نیست تو بازار آزاد چرا فراوان هست.

 

7249...0913: بیش از دو ماه است که بنده در سامانه مخابرات ایران برای خط تلفن ثابت ثبت نام کرده ام. مراحل با دریافت کلیه مدارک از طریق سایت و تایید امکان سنجی ظرف یک هفته انجام شد. پس از آن اعلام شد وجه را واریز نمایید. پس از واریز وجه دو ماه گذشته و هیچ اعلامی به بنده نشد. پس از شکایت به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و پیگیری دو هفته ای تازه اعلام کردن سامانه CRM مشکل داشته و به شما اعلام نکرده جهت احراز هویت باید به مرکز مخابرات مراجعه کنید و مدارک را تحویل دهید. در حالیکه کلیه مدارک را در سایت بارگذاری کرده ام و در زمان نصب نیز احراز هویت ممکن است. سازمان تنظیم مقررات فقط شکایت بنده را انتقال داده و پاسخ مخابرات را ارجاع و ختم شکایت را اعلام کرده. این چه وضع رسیدگی به شکایته؟ خواهش میکنم این پیام را منعکس کنید دولت الکترونیک اینه.

 

6044...0912: من ساکن شهرک طالقانی منطقه 18 تهران می باشم و در این شهرک مشکلات زیادی داریم مثل نبود امکاناتی مثل بازار میوه و تربار عابر بانک دبستان ابتدای و خیلی چیز های دیگر خواهشمندیم بیاید. و گزارش تهیه کنید ممنون.

 

6915...0913: از شهرستان زرند کرمان روستای اپنگوییه پیام می دهم روستای ما فرستنده دیجیتال نداره آنتن برقی جواب نمی‌دهد فاصله ما تا مرکز زرند فقط ۱۰ کیلومتر است به صداوسیما کرمان زنگ زدیم رسیدگی نشد آنتن ماهواره گران است. پس ما با چی سرگرم بشیم خواهشا رسیدگی کنید.

 

3801...0919: من چندین بار پیام دادم ولی پیام من پخش نشد از شما مسئولین می خواهم که فکری به حال موسسه برشکسته کاسپین بکنید با این اوضاع مملکت واقعا روی ما فشار هست.

 

4680...0914: متاسفانه در شهرستان جیرفت مسکن مهر طلاب ضعیف عمل کرده بعد از گذشت چندین سال از شروع این طرح هنوز جوابگوی متقاضیان نیست.

 

1285...0917: خواهشمندم پیگیر مشکلات شهر صدرا شیراز باشید واقعا چرا شهری با جمعیت ۱۴۰هزار نفری فاقد امکانات رفاهی اولیه باشد؟ جاده های دسترسی شهر صدرا به شیراز و متروی شهر صدرا به شیراز و امکانات رفاهی و تفریحی و مراکز آموزشی نیاز مبرم شهر صدرا هست.

 

2067...0911: لطفا این موضوع را پیگیری کنید که چرا کارگران که قشر ضعیف جامعه هستند بسته حمایتی دریافت نکرده اند؟ در حالی که کارمندان این بسته را دریافت کردند. یعنی کارمندان وضعشان خیلی بدتر از کارگران بوده؟؟

 

0660...0938: لطفا از مسئولین بپرسید توضیح بدهند که چرا ثبت نام خودرو به روز محاسبه نمی شود اما تحویل به قیمت روز محاسبه می شود؟! (به خصوص برای آنهایی که چند ماه از موعد تحویلشون گذشته) ارزش افزوده پول ها به جیب کی می خواهد برود؟ بدبخت کردن مصرف کننده یا حمایت از اون؟؟!!

 

3343...0917: موعد تحویل خودرو سی آبان بوده قراربوده مهر ماه تکمیل وجه بشود که هنوز دعوت نامه نفرستادند. لطفا پیگیری کنید.

 

0030...0913: چرا پیگیر لاستیک ماشین سنگین نمی شوید. به خدا ثواب دارد یک ماهه ماشین ما از بی لاستیکی خوابه هر جا رفتیم لاستیک بالاتر از هفت هشت میلیون است.  چرا لاستیک تولید داخل گیر نمیاد، وقتی هم گیر میاد قیمت بالا است و نمی شود خرید.

 

2248...0912: اخیرا تعدادی از مفسدای اقتصادی را اعدام کردن، ضمن تشکر از قوه قضائیه می خواستم بپرسم چرا اعدام این افراد علنی اجرا نمی شود و فقط تا پای سوار شدن به خودرو  نشان داده می شود. ممنون می شوم که یک گزارش در این مورد پخش شود.

 

3201...0919: در رباط کریم منطقه یک تعدادی منزل متروکه قدیمی هست که در حال حاضر محل اختفا، و تجمع معتادین متجاهر در سطح شهر شده و باعث آزار و اذیت اهالی محل و نارضایتی عمومی شده است. بارها نامه به شهرداری، فرمانداری، پلس پیشگری، و حتی دادستانی مراجع شده ولی پاسخ گو نیستند و به یک دیگر پاس می دهند. لطفا مسولین پاسخ دهند آخرین پیگری در شهرداری با شماره ثبت ۲۱۸۸۱ در تاریخ ۱۳۹۷/۹/۱۸ موجود هست رسولی

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید
 
 انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۳۸ ۰۳ دی ۱۳۹۷
باسلام
من یکی از مشتریان نگون بخت ایران خودرو هستم که اسفند ماه پارسال ۲۵ میلیون پول به حساب این شرکت جهت طرح پیش فروش فیروزه ای واریز کردم که قرار بود یکی از محصولات این طرح در شهریور ماه ۹۷ تحویل بنده شود .ولی تا به امروز حتی دعوتنامه هم ارسال نشده است .حال می خواستم ببینم تکلیف ما پس از این سه ماه تاخیر و زمزمه های افزایش قیمت چیست ؟من که در روز ثبت نام ۸۰ درصد مبلغ یک پژو ۴۰۵ را داده ام و باید شهریور به همان قیمت تحویل می شده ونشده چرا بایستی به روز مابقی پول را پرداخت کنم؟آیا این کار عین بی عدالتی و بی انصافی نیست؟آیا این نوع معامله شرعی است ؟خواهشمند است اگر امکان دارد پیگیری بفرمائید چون در صورت افزایش قیمت من توان خرید را هم ندارم و تازه من را مجبور به انصراف می کنند.با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۷ ۰۳ دی ۱۳۹۷
با سلام . چرا دریافت عوارض خودرو به صورت اینترنتی را از کار انداخته اند و مردم را با تحمل هزینه زیاد و وقت تلف کردن به دفاتر پیشخوان می فرستند؟ این است مفهوم دولت الکترونیک؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۷ ۰۳ دی ۱۳۹۷
با سلام . چرا دریافت عوارض خودرو به صورت اینترنتی را از کار انداخته اند و مردم را با تحمل هزینه زیاد و وقت تلف کردن به دفاتر پیشخوان می فرستند؟ این است مفهوم دولت الکترونیک؟
آخرین اخبار