نجات جان ۹۵۳ بیمار و مصدوم بابلی در یک ماه گذشته

رئیس سازمان اورژانس بابل از انجام هزار و ۹۸۴ ماموریت و نجات ۹۵۳ بیمار و مصدوم یکماه گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، لعلی رئیس سازمان اورژانس بابل گفت: این سازمان در راستای وظایف بهداشتی و درمانی خود به غیر از حضور در ماموریت‌های استقرار و پوشش پزشکی در مانور ها، مسابقات ورزشی، همایش ها، جشنواره‌ها و اردو‌های آموزشی و تفریحی و مراسم‌های مذهبی در آذر ماه امسال هزار و ۹۸۴ ماموریت انجام دادند که ۸۹۷ ماموریت آن شهری ۱۰۶۵ ماموریت جاده‌ای و ۲۲ ماموریت بین مراکز بوده است.

وی افزود: از این تعداد کل ماموریت ۹۵۳ بیمار یا مصدومان را به بیمارستان‌های شهرستان بابل منتقل کردند.

رئیس سازمان اورژانس بابل گفت: میانگین زمان حضور بربالین بیمار یا مصدومان درآذر ماه شهری ۶ دقیقه و میانگین زمان حضور بربالین بیمار یا مصدومان جاده‌ای ۷ دقیقه بود در آذر ماه امسال کلا سازمان اورژانس بابل ۵۳۷ ماموریت تصادف انجام داده است که از این تعداد ۱۹۵ تصادفی شهری بود و ۳۵۲ تصادفی هم جاده‌ای بوده است.

لعلی افزود:بعد از ماموریت‌های تصادفی که رتبه یک ماموریت‌های سازمان اورژانس بابل بوده ماموریت‌های قلبی با ۶۴ مورد و ماموریت تنفسی با ۴۶ مورد و ماموریت مسمومیت با ۳۷ مورد ۹مورد مسمومیت گاز co بوده است.

رئیس سازمان اورژانس بابل گفت: در این ماه ۸۱۰ موردمزاحمت تلفنی سازمان اورزانس بابل داشته است وهمچنین ۱۰۷ موردتماس تلفنی آن برای مشاوره بوده است.
وی یکی از مشکلات عمده فعلی کمبود شدید پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ به خصوص در مناطق شهری است بطوریکه برای شهر بابل تنها دو پایگاه اورژانس ۱۱۵ مستقر وجود دارد.

انتهای پیام/آ

۶۶ماموریت روزانه سازمان اورژانس ۱۱۵بابل

برچسب ها: اورژآنس ، هلال احمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار