دبیر هیئت کشتی قم عنوان کرد؛

کشتی گیران قمی ۳ مدال رنگارنگ برای قم به ارمغان آوردند

رضایی گفت: کشتی گیران قمی ۳ مدال مسابقات جام باشگاه‌های جهان را کسب کردند.

گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ،احمد رضایی دبیر هیئت کشتی قم گفت: رقابت‌های کشتی باشگاه‌های جهان در حالی به پایان رسید که با وجود حضور نداشتن تیمی از قم در این رقابت‌ها، ۳ مدال این مسابقات بر گردن کشتی گیران قمی حاضر در مسابقات آویخته شد تا کشتی قم در این عرصه نیز حضوری درخشان داشته باشد.

دبیر هیئت کشتی استان قم بیان کرد: محمدجواد رضایی کشتی‌گیر جوان قمی نیز که در ترکیب تیم سینا صنعت ایذه در مسابقات شرکت کرده بود همراه با این تیم در جایگاه سوم قرار گرفت و مدال برنز این رقابت‌ها را کسب کرد.

وی اضافه کرد: در مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان که در ایران برگزار شد تیم بیمه رازی موفق شد مقام قهرمانی را به دست بیاورد و در ترکیب این تیم ۲ کشتی گیر قمی شامل مهدی ابراهیمی و علی اکبر حیدری حضور داشتند که مدال طلا را بر گردن آویختند.

رضایی عنوان کرد: تیم کشتی شهدای مدافع حرم قم به دلیل مشکلات مالی و کمبود منابع توان حضور در این رقابت‌ها را نداشت و اگر مشکل مالی نداشتیم، کشتی گیران قمی در ترکیب تیم شهدای مدافع حرم در مسابقات باشگاه‌های جهان شرکت می‌کردند.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود ابراز کرد: محمد حسنی مسئول کمیته استعدادیابی هیئت ورزش‌های همگانی و مربی نام آشنای کشتی قم به عنوان پژوهشگر برتر استان انتخاب و از سوی سرپرست استانداری قم مورد تجلیل واقع شد.

انتهای پیام/ح

کشتی گیران قمی ۳ مدال مسابقات جام باشگاه‌های جهان را کسب کردند

برچسب ها: سرویس ورزشی ، کشتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار