استاندار سیستان و بلوچستان رحلت آیت الله شاهرودی را تسلیت گفت

استاندار سیستان و بلوچستان با صدور پیامی درگذشت حضرت آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،در پیام احمدعلی موهبتی آمده است: رحلت جانگداز عالم برجسته، آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی موجب تاثر و تالم فراوان شد.

شخصیت علمی و عمق دانش و تسلط این عالم در علوم اسلامی زبانزد خاص و عام بود و در حوزه مسئولیت‌ های قانونی نیز بویژه در سیستم قضایی کشور، ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام و سایر امور محوله موجب تحولات مثبتی در نظام اسلامی شد و پس از تحمل رنج و درد ناشی از بیماری به حضرت امام خمینی (ره) و یاران خود پیوست.

اینجانب این ضایعه عظیم را به محضر مقام معظم رهبری (دامت برکاته)، علما و روحانیون حوزه‌های علمیه، آحاد مردم انقلابی ایران اسلامی و بیت مکرم این مرحوم تسلیت عرض کرده و از درگاه پروردگار متعال برای آن عالم فرزانه علو درجات و غفران الهی و برای بازماندگان سلامتی و صبر جمیل مسئلت می کنم.

آیت الله هاشمی شاهرودی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو فقهای شورای نگهبان پس از سال ها مجاهدت و خدمات به نظام و انقلاب، پس از تحمل یک دوره بیماری ساعت ۲۲دوشنبه شب در سن ۷۰ سالگی دیده از جهان فروبست و به دیدار حق شتافت.

 

انتهای پیام/پ

درگذشت آیت الله هاشمی شاهرودی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار