رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی:

لایحه فرهنگی ارائه شده از سوی دولت رضایتبخش نیست

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت در لایحه بودجه سال آینده حوزه فرهنگی را ضعیف دیده که این دور از انتظار بود و امیدواریم همکاران ما در مجلس این نقص را جبران کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،حجت الاسلام احمد مازنی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس صبح امروز در مراسم غبار روبی گلزار شهدای زاهدان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سیستان وبلوچستان استانی پهناور و وسیع است که به همین منظور و با در نظر گرفتن بعد مسافت‌ها و ضرورت رسیدگی به تمامی بخش‌ها، برای نخستین‌بار دو هیات به طور همزمان از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس به این استان سفر کرده اند که یک تیم در زاهدان متقر است و تیم دیگر همزمان راهی چابهار شده‌اند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه لایحه فرهنگی ارائه شده از سوی دولت اصلا رضایت بخش نیست، افزود: در حوزه فرهنگ در شعار در مرحله عرش و عمل در مرحله فرش هستیم.

وی ادامه داد: وقتی که قرآن و احادیث، روایات، فرمایشات امام و رهبری و قانون اساسی همه بر اهمیت فرهنگ تاکید دارند اما دولت در لایحه‌ای که ارائه داده حوزه فرهنگ را ضعیف دیده و این دور از انتظار بود.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: به دلیل وسعت سیستان و بلوچستان، ۲ هیات از کمیسیون فرهنگی مجلس به این استان سفر کردند که تعدادی از اعضا در چابهار و تعدادی دیگر در مرکز و شمال این نقطه از ایران اسلامی حضور یافتند.

وی دیدار با آیت الله سلیمانی نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، سازمان‌های مردم نهاد و هیات‌های ورزشی، بازدید از موزه هنر‌های تجسمی را از جمله برنامه‌های سفر برخی از اعضای کمیسون فرهنگی مجلس شورای اسلامی را به سیستان و بلوچستان عنوان کرد.

حجت الاسلام احمد مازنی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی صبح امروز پنجشنبه، به اتفاق شماری از اعضای این کمیسیون، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و شماری از مسئولان استان سیستان و بلوچستان با حضور در گلزار شهدای به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

مازنی بیان کرد: امیدواریم نمایندگان مجلس این نقص را جبران کنند.

 

انتهای پیام /پ

 

سفر رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به سیستان و بلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار