باید با بصیرت و آگاهی در برابر نقش های شوم دشمن ایستاد

امام جمعه زنجان گفت : دشمن هرگز از دشمنی و توطئه‌های خود دست بردار نخواهد بود که باید بصیرت و آگاهی برای مقابله با نقشه‌های شوم داشته باشیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر زنجان بر داشتن  بینش سیاسی، زمان و موقعیت‌شناسی در مقابل دشمن تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی گفت: اقدام به موقع لازمه بصیرت است و شناخت دشمن، مقابله به موقع در برابر توطئه‌ها موجب ایستادگی در برابر آن‌ها می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه باید مسائل ۹ دی با توجه به مهم بودن آن تبیین و ریشه یابی شود، افزود: دشمنان اسلام بعد از رحلت امام راحل در تلاش علیه ایران بودند که توطئه‌های آن‌ها بار‌ها خنثی شده است.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: جنگ، ترور، محاصره اقتصادی و بایکوت سیاسی از برنامه‌های دشمنان است.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی گفت: در فتنه ۸۸ توطئه دشمنان بر انتخابات بهانه بود چرا که هدف آن‌ها زیر سوال بردن اصل نظام بود، که تدبیر و بصیرت، ولی فقیه آن را خنثی کرد.

وی افزود: با توجه به اینکه صاحبان اصلی نظام خود مردم هستند حفظ آن بر همه ایرانیان واجب‌ترین واجب‌ها به شمار می‌رود.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با تبریک هفتم دی ۵۷ سالروز تاسیس نهضت سواد آموزی توسط امام راحل، گفت: در دین اسلام به آموزش، یادگیری و علم آموزی تاکید شده است که باید حتی درصدی از بیسوادی در جامعه اسلامی وجود نداشته باشد.

وی ضمن تسلیت رحلت آیت الله هاشمی شاهرودی و شماری از دانشجویان دانشگاه آزاد تهران گفت: مراسم ارتحال این عالم ربانی بعدازظهر یکشنبه در امامزاده ابراهیم (ع) زنجان و تجمع عظیم ۹ دی ملت ولایتمدار نیز صبح همین روز برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/ن
 

خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.