روز تلخ عابران پیاده در بابل

برخورد کامیون با پسر ۲۵ ساله در بابل سبب مرگ این عابر پیاده شد.

غلام نیا روشن روابط عمومی سازمان اورژانس بابل در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در گزارشی به مرکز اورژانس بابل مبنی بر تصادف کامیون با عابر پیاده نرسیده به چهارراه آغوزبن گزارش شد.

وی افزود: پس از دریافت این گزارش بلافاصله مرکز دیسپج سازمان اورژانس بابل تکنسین‌های پایگاه امیرکلا را به محل حادثه اعزام کرد.

روابط عمومی سازمان اورژانس بابل گفت: تکنسین‌های اورژانس در کمترین زمان ممکن در محل حادثه حضور پیدا کردند.

علام نیا روشن افزود: در این حادثه متاسفانه عابر پیاده که مردی تقریبا ۲۵ساله بود، به علت شدت جراحات و خونریزی فاقد علائم حیاتی بود و تلاش‌های تکنسین‌های اورژانس برای احیا ثمری نداشت.

روابط عمومی سازمان اورژانس بابل گفت: این دومین مورد از مرگ عابر پیاده امروز در بابل بوده است.

مرگ عابر پیاده در بابل

برخورد پیکان وانت با خانم ۴۲ ساله در جاده بابل به قایم شهر سبب مرگ عابر پیاده شد.

غلام نیا روشن روابط عمومی سازمان اورژانس بابل افزود: در گزارشی به مرکز اورژانس بابل مبنی بر تصادف خودرو پیکان وانت در جاده بابل به قائمشهر نقیب کلا گزارش شد.

وی با بیان اینکه پس از دریافت این گزارش بلافاصله تکنسین‌های پایگاه هتکه پشت به محل حادثه اعزام شدند، افزود: تکنسین‌های اورژانس در کمترین زمان ممکن در محل حادثه حضور پیدا کردند.

غلام نیا روشن با بیان اینکه در این حادثه عابر پیاده که زن ۴۲ساله بود، به علت شدت جراحات و خونریزی فاقد علائم حیاتی بود و تلاش‌های تکنسین‌های اورژانس برای احیا ثمری نداشت.

وی گفت: با این حال به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل کردند و تلاش‌های کادر درمانی بیمارستان هم ثمری نداشت.

انتهای پیام/ی

برخورد کامیون با عابر پیاده در بابل

برچسب ها: حوادث ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.