پرداخت ۱۲۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال وام به مددجویان

از ابتدای امسال، ۱۲۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال وام به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان چهارمحال و بختیاری پرداخت شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی ملک‌پور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری از پرداخت ۱۲۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال وام قرض‌الحسنه طی ۹ ماه نخست امسال، به مددجویان این نهاد در استان خبر داد.

وی گفت: ۲۴۹ خانوار، ۴۵ میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال این تسهیلات را دریافت کردند.

ملک‌پور افزود: همچنین از این مقدار، ۴۸ میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال مربوط به وام کارگشایی، ۹۵۰ میلیون ریال وام تأمین مسکن، دو میلیارد و ۸۱۰ میلیون ریال برای ۳۸ طرح توان‌افزایی، یک میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال برای ۲۵ طرح کارانگیزی و ۲۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال وام به افراد غیر تحت پوشش پرداخت شد.

وی اضافه کرد: وام ضروری بر اساس نیاز خانوار‌ها از ۱۰ میلیون تا پنجاه میلیون ریال و از طریق صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت به مددجویان پرداخت می‌شود.

ملک‎پور گفت: خیرین و نیکوکاران می‌توانند برای مشارکت در این طرح خداپسندانه، با افتتاح حساب در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، یاری‌رسان کمیته امداد امام خمینی (ره) برای پرداخت وام و کمک به نیازمندان باشند.

انتهای پیام/ن

اعطای وام قرض‌الحسنه به مددجویان کمیته امداد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.