نمایندگان اتحادیه جهانی کشتی در مسابقات جام تختی مشخص شدند

نمایندگان اتحادیه جهانی کشتی در مسابقات بین المللی کشتی فرنگی و آزاد جام تختی مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نمایندگان اتحادیه جهانی کشتی در مسابقات بین المللی کشتی فرنگی و آزاد جام تختی مشخص شدند، محمد ابراهیم امامی رئیس کمیسیون داوری فدراسیون کشتی با تائید این خبر گفت: با توجه به قوانین کشتی، در هر رقابت بین المللی حضور نمایندگان اتحادیه جهانی الزامی است و به همین منظور نیز برای اجرای دقیق و صحیح آخرین قوانین کشتی، 2 داور المپیکی از کشورهای  اسلوونی  و ژاپن بر رقابت های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی جام جهان پهلوان تختی نظارت خواهند داشت.

امامی خاطرنشان کرد: خوشبختانه تاکنون هر رقابت بین اللملی در ایران برگزار شده نماینده اتحادیه جهانی از نوع برگزاری و همچنین اجرای قوانین رضایت داشته اند و اخباری خوبی را از مسابقات به اتحادیه جهانی منعکس کرده اند.

سی و نهمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام جهان پهلوان غلامرضا تختی روزهای 4 و 5 بهمن ماه برگزار می شود و شهر اندیمشک متقاضی برگزاری این مسابقات است.

استانیسلاو سرنک داور المپیکی از اسلوونی به عنوان نماینده اتحادیه جهانی کشتی برای حضور در رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی معرفی شده است.

ایسائو اوکی یاما داور المپیکی از کشور ژاپن نیز به عنوان نماینده اتحادیه جهانی کشتی در رقابت های کشتی آزاد جام تختی حضور خواهد داشت.
سی و نهمین دوره رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام تختی نیز روزها 18 و 19 بهمن ماه به میزبانی شهر کرمانشاه برگزار می شود.


بیشتربخوانید:

علی آبادی: انتخابی تیم ملی فرصت خوبی برای پشت خط مانده‌ها بود/ بنا کشتی را دوست دارد

طلایی ها المپیک غایبان بزرگ لیست محمد بنا


انتهای پیام/

سرنک و اوکی یاما نمایندگان اتحادیه جهانی کشتی در رقابت های جام تختی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار