نهمین جشنواره فیلم عمار در اصفهان برگزار می‌شود

مسئول اکران‌های مردمی نهمین جشنواره فیلم عمار گفت: نهمین جشنواره فیلم عمار همزمان با دهه فجر در اصفهان از جمله آستان مقدس حضرت زینب(ص) و منزل شهید حججی برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مصطفی حدیدی مسئول اکران‌های مردمی نهمین جشنواره فیلم عمارپیرامون برگزاری نهمین جشنواره فیلم عمار در اصفهان اظهار داشت: جشنواره فیلم عمار در بخش اکران مردمی نمایش آثار سینمای انقلاب بوده که با پشتوانه‌های مردمی در امکان مختلف نظیر مساجد، مدارس، حوزه‌های علمیه، منازل، پایگاه‌های بسیج و سالن‌های نمایش و با هر وسیله نمایشی  فیلم‌هایی مناسب اکران برای همه سنین و برای همه اقشار را به روی پرده می‌برد.

وی با بیان اینکه اکران آثار جشنواره به شرایط پیچیده‌ای نیاز ندارد و اکران کننده مکانی برای اکران در نظر‌ می‌گیرد و فیلم‌های عمار را تحویل می‌گیرد گفت: در اصفهان درخواست‌های زیادی را برای اکران فیلم داشتیم که فیلم‌ها در غالب 5 لوح فشرده به اکران کننده‌ها تحویل داده می‌شود.

مسئول اکران‌های مردمی نهمین جشنواره فیلم عماربا بیان اینکه امسال درخواست اکران در منزل شهید حججی و آستان مقدی حضرت زینب(ص) را داشتیم، تصریح کرد: همچنین منطقه حصه میزان افتتاحیه اکران‌های مردمی نهمین جشنواره فیلم عمار اصفهان انتخاب شده است که از ظرفیت بسیار بالایی برای تداوم اکران فیلم‌های جشنواره برخوردار است.

وی بیان کرد: همچنین منطقه طاخونچه نیز به اکران‌ فیلم‌های نهمین جشنواره می‌پردازد، گفت: امسال فراخوان جشنواره به خانواده شهید شاه‌سنایی نیز ارسال شده و همچنین از سوی شهرستان‌ها و مناطق محروم شهر هم درخواست‌هایی را برای اکران فیلم داشتیم.

حدیدی گفت: همزمان با دهه فجر امسال در مراسمی از اکران‌کنندگان برتر نهمین جشنواره فیلم عمار اصفهان تجلیل می‌شود.

 

انتهای پیام/م

برگزاری نهمین جشنواره فیلم عمار در اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.