خلق حماسه ۹ دی، دفن آرزوی دشمنان انقلاب بود

 فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خلق حماسه ۹ دی توسط ملت بزرگ و با بصیرت ایران را دفن آرزو‌های دشمنان برای براندازی نظام و خدشه وارد کردن به انقلاب اسلامی دانست.

به گزارش      گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  سردار "منوچهر امان اللهی" در پیام خود با گرامیداشت سالروز حماسه آفرینی مردم در روز نهم دی ماه سال ۱۳۸۸ آورده است: پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ بود که عده‌ای به بهانه‌های مختلف، دانسته یا ندانسته در مسیر حرکتی دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب قرار گرفتند.

ایجاد فضائی غبارآلود در جامعه از یک سو و تحریک افراد فریب خورده از سوی دیگر باعث شده بود که شرایط خاصی بر فضای کشور حکمفرما شود، فضائی که بیش از همه خواسته دشمنانی بود که سودای براندازی نظام را در سر می‌پروراندند.

در آن روز‌های پرتنش وجود پربرکت رهبر معظم انقلاب آرامشی بود بر جان‌های خسته مردم و روشنگری‌های ایشان فضای غبارآلود را پراکنده می‌ساخت، در این میان آن‌هایی که اهل صراط مستقیم بودند راه خود را پیدا کرده و عده‌ای دیگر همچنان بر طبل دشمن کوبیدند.

ایجاد درگیری‌های خیابانی، متشنج کردن فضای جامعه، وارد آوردن خسارت به اموال عمومی و در نهایت توهین بی شرمانه عده‌ای خودفروخته و ناآگاه در روز عاشورای حسینی صبر مردم انقلابی، مومن و متعهد را سرآورد تا زمینه حماسه‌ای بزرگ فراهم شود.

نهم دی ماه ۱۳۸۸ وعده گاه ملت بزرگ و ولایی در خیابان‌های سراسر کشور بود، مردم همه آمدند یکپارچه‌تر و متحدتر از قبل، سیل خروشانی که خودفروخته‌های داخلی و آنانی که دیگر قابل هدایت نبودند را با خود برد تا این روز برای همیشه در تاریخ پرافتخار جمهوری اسلامی ثبت شود.

حماسه ۹ دی، میثاق دوباره ملت با ولایت بود، مردمی که بازهم با، ولی فقیه زمان خود دست بیعت داده و نقشه‌های دشمنان را نقش برآب و آرزو‌های خیالی آنان را دفن کردند.

حماسه بزرگ و فراموش نشدنی ملت ایران درس بزرگی به دشمنان نظام و انقلاب بود و به آنان ثابت کرد که برای همیشه به انقلاب و رهبری وفادار و هر زمان که لازم باشد برای حمایت از آن در صحنه عمل حاضر خواهند شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در پایان پیام خود آورده است: تلاش مذبوحانه دشمنان در دوران پیروزی انقلاب اسلامی برای ضربه زدن به نظام همواره با شکست روبرو شد و به فضل الهی ملت بزرگ و مقاوم کشور خود را برای جشن ۴۰ سالگی انقلاب آماده می‌کنند.

انتهای  پیام/ز

حماسه بزرگ و فراموش نشدنی ملت ایران درس بزرگی به دشمنان نظام و انقلاب بود

برچسب ها: 9دی ، تجمع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.