جوادی: جدال کشتی گیران جوان در انتخابی تیم ملی قابل قبول بود

عضو شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد گفت: در مرحله اول رقابت های انتخابی تیم ملی، کشتی گیران جوان عملکرد قابل قبول و خوبی داشتند.

ابراهیم جوادی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگزاری مرحله نخست انتخابی تیم ملی کشتی آزاد گفت: علیرغم آنکه رقابت های انتخابی مرحله نخست بود اما در مجموع شاهد دیدارهای نسبتاً خوبی بودیم بخصوص اینکه در برخی اوزان کشتی گیران جوان بسیار با انگیزه و قابل قبول کشتی گرفتند.

دارنده 4 مدال طلای جهان ادامه داد: برخی چهره های جوان طوری در جدال با کشتی گیران با تجربه ظاهر شدند که واقعاً ما را به آینده امیدوار کردند و مطمئن هستم اگر آنها با همین رویه پیش روند حتماً در رده سنی بزرگسالان به موفقیت های چشم گیری خواهند رسید.

جوادی درباره خارج شدن جام تختی از سیستم رنکینگ اتحادیه جهانی نیز گفت: این اتفاق بر اساس هماهنگی و توافق فدراسیون کشتی و کادر فنی صورت گرفت چرا که مربیان تیم ملی اعتقاد داشتند با توجه به اینکه امکان حضور کشتی گیران کشورمان در تورنمنت های بین المللی چندان میسر نیست به همین دلیل با خروج جام تختی از سیستم رنکینگ اتحادیه جهانی تعداد نفرات بیشتری از ایران می توانند در این تورنمنت شرکت کنند در نتیجه ارزیابی از عملکرد آزادکاران برای شناسایی نقاط قوت و ضعف بهتر صورت خواهد گرفت.

دارنده مدال برنز المپیک خاطرنشان کرد: در چند سال گذشته همواره استقبال خوبی از جام تختی می شد که امیدوارم امسال نیز با حضور کشتی گیران شاخص شاهد برگزاری با کیفیت این تورنمنت باشیم تا آزادکاران کشورمان با رویارویی مقابل حریفان خارجی برای میدان ها بزرگتر آماده شوند و کادر فنی نیز به یک ترکیب ایده آل جهت شرکت در رقابت های قهرمانی آسیا برسد.


بیشتر بخوانید:

نمایندگان اتحادیه جهانی کشتی در مسابقات جام تختی مشخص شدند

معرفی فرنگی کاران ملی پوش و کادر فنی ایران در جام تختی


انتهای پیام/

صحبت های عضو شواری فنی درباره رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار