شهرداری و نیروی انتظامی برای حل مشکلات ترافیکی کردستان اقدام عملیاتی انجام دهند

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان گفت: شهرداری و نیروی انتظامی برای حل مشکلات ترافیکی کردستان اقدام عملیاتی انجام دهند.

شهرداری و نیروی انتظامی برای حل مشکلات ترافیکی کردستان اقدام عملیاتی انجام دهندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،  آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی نماینده، ولی فقیه  در استان کردستان پیش از ظهر امروز در نود و سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کردستان اظهار داشت: بخشی از موضوع ترافیک، فرهنگ آن است و به انسان‌ها بر می‌گردد که لازم است آن را رعایت کنند.

وی گفت: باید راهکار‌های حل معضل ترافیک به‌صورت تخصصی از ابعاد مختلف بررسی و مواردی، چون آموزش افراد در سنین مختلف، نهادینه‌کردن فرهنگ ترافیک، به‌روز بودن تجهیزات عمومی، اعمال قوانین و مقررات و برای آن چاره‌اندیشی شود.

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به ضرورت حل مشکلات ترافیکی، از دستگاه‌های متولی ترافیک از جمله شهرداری و نیروی انتظامی خواست کار‌های عملیاتی برای این مسئله را به کار بگیرند و تصریح کرد: آموزش و پرورش و دستگاه‌های متولی فرهنگ، می‌توانند در زمینه فرهنگ‌سازی ترافیک اقدام کنند.

وی به بهره‌گیری از فضای مجازی در فرهنگ‌سازی ترافیک اشاره کرد و ادامه داد: فضای مجازی و رسانه‌ها ظرفیت خوبی برای پرداختن به مسئله ترافیک هستند و می‌توان برای نهادینه کردن فرهنگ ترافیک از آن بهره گرفت.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی با اشاره به اهمیت رفع مسائل ترافیکی افزود: بررسی مسائل و تصویب موراد تأثیرگذاری در تقویت فرهنگ ترافیکی و تعیین وظایف دستگاه‌های متولی ترافیک از وظایف شورای فرهنگ عمومی است.

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه شورای فرهنگ عمومی در راستای حل مسائل و مشکلات جامعه فعالیت می‌کند، خاطرنشان کرد: مسائل شرعی و انسانی در راس فرهنگ آورده شود.

انتهای پیام/ز

ترافیک استان کردستان حل شود

برچسب ها: فضای مجازی ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.