معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل:

مشکل تداخل اراضی عشایر با شرکت کشت و صنعت مغان برطرف می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: با برطرف شدن مشکل تداخل اراضی عشایر با شرکت کشت و صنعت مغان در آینده‌ای نزدیک عشایر این منطقه ساماندهی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهروز ندایی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل عصر امروز در جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی واگذاری اراضی عشایر محدوده شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان اظهار داشت: با رفع مشکل تداخل اراضی عشایر با شرکت کشت و صنعت مغان، در آینده‌ای نزدیک عشایر این منطقه ساماندهی می‌شوند.
وی بیان کرد: تداخل سند زمین‌ها عمده مشکلات عشایر محدوده شرکت کشت و صنعت مغان است که رفع این مشکل با در نظر گرفتن ابعاد مختلف نیازمند بررسی بود که یک مورد تداخل سند زمین‌ها بود و تعیین تکلیف روستا‌ها از منظر‌های مختلف نیز مورد دیگر بود که این موضوعات باید هر چه سریع‌تر رصد و رفع می‌شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: ساماندهی اراضی و ساماندهی و الگوی واگذاری مبنای کار قرار گرفته که انتظار می‌رود با خصوصی‌سازی شرکت کشت و صنعت مغان این مشکلات هر چه سریع‌تر برطرف شود و بتوانیم نسبت به ساماندهی این اراضی اقدام کنیم.
ندایی تصریح کرد: تعیین تکلیف مشکلات زمین‌هایی که در محدوده کشت و صنعت مغان قرار دارند نیز برای ما اولویت اساسی است و در این زمینه به دنبال رفع مشکلات موجود هستیم تا بتوانیم این مجموعه ارزشمند را به رونق انداخته و چرخه اقتصادی منطقه را به حرکت درآوریم.
وی اظهار کرد: کشت و صنعت مغان یک ظرفیت بسیار مناسب و ارزشمند برای منطقه است که به همین دلیل باید اهمیت این موضوع را در نظر گرفت و با رفع مشکلات موجود شاهد توسعه اقتصادی و اشتغال‌زایی در شمال استان بود و مشکلات را در این زمینه برطرف کرد.
انتهای پیام/ح

تداخل سند زمین‌ها عمده مشکلات عشایر در پارس آباد

برچسب ها: عشایر ، کشت و صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.