معاون دادگستری اردبیل:

۹۷ پرونده واحد‌های تولیدی و صنعتی استان اردبیل بررسی شده است

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: ۹۷ پرونده واحد‌های تولیدی و صنعتی استان اردبیل در کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری بررسی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، یوسف خدادادی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل ظهر امروز در جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان اردبیل که در سالن جلسات اتاق بازرگانی اردبیل برگزار شد اظهار کرد: تا به امروز در سال جاری ۹۷ پرونده واحد‌های تولیدی، صنعتی و سرمایه گذاری در کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان اردبیل بررسی شده است و در راستای حمایت از سرمایه گذاری‌های مشروع در جهت ایجاد اشتغال و رفع معضل بیکاری مصوباتی را داشته ایم.
وی افزود: در بیستمین جلسه کمیته حمایت قضایی و سرمایه گذاری استان اردبیل پرونده ۳ واحد تولیدی و سرمایه گذاری مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم در جهت رفع موانع و مشکلات موجود بر سر راه سرمایه گذاری این واحد‌ها اتخاذ شد.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل تصریح کرد: یکی از پرونده‌های جلسه امروز در خصوص استرداد وجوه واریزی جهت گشایش اعتبارات اسنادی بود و با توجه به اینکه این موضوع یک مساله کشوری است مقرر شد تا پیگیری‌های لازم و ویژه در این خصوص انجام گیرد.
وی عنوان کرد: رسیدگی به مشکلات کشتارگاه صنعتی اردبیل و تقاضای پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش به این شرکت نیز یکی دیگر از پرونده‌های بیستمین جلسه کمیته قضایی بود که البته با توجه به عدم تعیین تکلیف بدهی قبلی این شرکت به بانک که مانعی در ارا تسهیلات جدید است، مقرر شد که پس از وصول نظر هیات کارشناسی در خصوص اعطای سرمایه درگردش به این واحد تولیدی تصمیماتی اتخاذ شود.
خدادادی گفت: یکی دیگر از پرونده‌ها نیز مربوط به مشکلات مالیاتی و بانکی یک واحد تولیدی و صنعتی بود که در این خصوص نیز تصمیمات لازم در جهت رفع مشکلات این واحد تولیدی اتخاذ شد در این واحد تولیدی که به تازگی شروع به فعالیت کرده است ۲۰ نفر از نیروی مورد نیاز خود را از محکومین مالی زندان انتخاب شده است که این موضوع در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و کمک به خانواده‌های محکومین مالی و هم چنین آزادی این محکومین می‌تواند مثمر ثمر واقع شود.
انتهای پیام/ح

رسیدگی به مشکلات کشتارگاه صنعتی اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.