گشایش نمایشگاه پوسترهای زرکوب «تلألو مطلا»در گالری عالی تهران

نمایشگاه پوسترهای زرکوب «تلألو مطلا» که پیش از این در آبان ماه در گالری سعدی حوزه هنری استان اصفهان به نمایش درآمده بود، 16 دی ماه در گالری ابوالفضل عالی در تهران گشایش می یابد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بنابر اعلام روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان، در این نمایشگاه 50 پوستر نفیس طلاکوب ( و تکنیک های چاپی نفیس دیگر) ، منقش به اسامی و القاب حضرات معصومین (علیهم السلام) و آیات قرآنی، به طراحی و مدیریت هنری «احسان و علی جعفرپیشه »(بین سالهای 87 تا 97 ) ارائه می شود.

احسان جعفرپیشه طراح و گرافیست و مدیرهنری در خصوص نمایشگاه «تلألو مطلا» افزود : مخاطبان این نمایشگاه ، اساتید و هنرمندان و هنرجویان و علاقه مندان به حوزه های گرافیک ، خوشنویسی ، تذهیب و تکنیک های چاپ است. پوسترهای مطلای ارائه شده در این نمایشگاه به صورت چاپ افست و با بهترین و به روزترین تکنیک های چاپی تولید شده اند و بسته به نوع و جنس کار که خط باشد یا تذهیب و عکس ، همه موارد اختصاصی برای آن پوستر سفارش و تولید شده که نهایتاً منجر به چاپ پوستر شده است.

این مدرس گرافیک با اشاره به نقش اساتید برجسته در تولید این پوسترها تصریح کرد : از تمامی اساتیدی که از هنر آنان در تولید این آثار بهره برده ایم دعوت شده است تا در افتتاح این نمایشگاه حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: این آثار با مشارکت و نقـش آفریـنی اسـاتیـد رشته خوشنویسی (علـی شیـرازی / جواد بختیاری  / اسرافیل شیرچی / سید محمد حسینی موحد / غلامرضا وکیلی / علـی فـرزانــه / امیـد گنجعـلی / سیدرسول آقامیری / محـسن بهارزاده / مهدی برهانیـان / مهـدی قـربــانی) رشته نگارگری و تذهیـب ( مجید صادق زاده / رضـا بـدرالسمـاء / روح الله اسحاق زاده / سید مسعود آقامیری / نسیم سوفسطایی / فرزانــه جعـفری) و رشته عـــکاســــی( سعید محمودی ازناوه / امیر حسـامی نژاد / ابراهیم سلـیمانی / محمد نوروزی / محمد خیاطی / سید محمد زاهدی) تولید شده اند.

گفتنی است، مراسم گشایش این نمایشگاه در ساعت 15 روز یکشنبه 16 دیماه در گالری ابوالفضل عالی تهران واقع در خیابان سمیه نرسیده به حافظ (حوزه هنری) با حضور اساتید فرهیخته ، هنرمندان و علاقه مندان برگزار می شود و این نمایشگاه تا 30 دیماه ادامه خواهد داشت. علاقه مندان می توانند صبح ها ساعت 9 صبح الی 18 از این نمایشگاه دیدن کنند.

انتهای پیام/م

برپایی نمایشگاه آثار هنرمندان اصفهان در تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.