فریاد شیران: آرزوی ما قهرمانی تیم ملی در آسیاست

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت:از صمیم قلب از طرف پیشکسوتان اعلام می کنم آرزوی قلبی ما قهرمانی تیم ملی در جام ملت های آسیا است.

فریاد شیران: مهدی تاج از خانواده فوتبال نیست/ چرا مایلی کهن بی اخلاق خطاب می شودبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ناصر فریاد شیران در حاشیه تجلیل از پیشکسوتان فوتبال بیان کرد: هر کسی سر و کارش با توپ است در این جمع حضور دارد. دیدن تمام دوستان و بزرگان برای من تجدید خاطره کرد . همیشه الویت اول من احترام به پیشکسوتان است

او افزود: کمیسیون ورزش اصلا از پیشکسوتان و خبرگان ورزشی استفاده نمی کند . اگر در حوزه فوتبال از اهالی خود این رشته استفاده شود بودجه این رشته  بیهوده  صرف نمی شود و به کج راهه نمی رود و تبعات آن بر عهده ی ما است.

فریاد شیران اظهار کرد: یک تیم 7 نفره به همراه موسس ، مایلی کهن ، شمس،پنجعلی، درخشان و حاجیلو در آکادمی فوتبال برزیل دوره دیدیم و هر فوتبالیستی که وارد می شد مرا پروفسور می نامید ولی الان اصلا در فوتبال ایران  مرا قبول ندارند. در این جمع گفته شد که A آسیا معدل دیپلم ، B آسیا معادل لیسانس و C معادل دکترا است در فوتبال ایران کدام جایگاه داده شده است . در  فوتبال پول بسیار بالا است اما فقط 40 الی 100 نفر از این پول تامین هستند. بسیاری از مربیان فوتبال مشکلات معیشتی دارند و من چون بلند پروازی نکردم سقف زندگیم را کوتاه کردم.

او گفت: از صمیم قلب از طرف پیشکسوتان اعلام می کنم آرزوی قلبی ما قهرمانی تیم ملی در جام ملت های آسیا است.

فرباد شیران در پایان بیان کرد: دو حریف ویتانم و یمن را به راحتی می توان برد و عراق را کمی سخت تر ولی به حتم پیروز میدان ایران است. کار تیم ملی در مراحل بعدی سخت خواهد بود و به امید خدا با داشتن بازیکنان خوبی که در تیم ملی وجود دارد موفق خواهیم شد.


بیشتربخوانید:

اپلیکیشن کانون مربیان رونمایی شد

مراسم تجلیل از مربیان برگزار شد

رئیس و سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال به امارات آمدند


انتهای پیام/

اظهارات فریاد شیران درباره اهالی فوتبال 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار