ملی‌پوشان ایرانی شادترین بازیکنان جام ملت‌های آسیا

سرمربی و بازیکنان تیم ملی ایران با روحیه بالایی مقابل دوربین AFC حاضر شدند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار افتتاحیه جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ فردا شب با برگزاری بازی امارات و بحرین در ورزشگاه زاید شهر ابوظبی برگزار می‌شود، اما در آستانه آغاز این مسابقات، کنفدراسیون فوتبال آسیا اقدام به برگزاری کلاس‌های توجیهی بازی‌ها، مسائل انضباطی، مباحث داوری و ... داشته و در کنار آن، تصاویری از اعضای تیم‌ها به ثبت رسانده است.

مسؤولان برگزاری و عوامل رسانه‌ای مسابقات جام ملت‌های آسیا در ادامه فعالیت دو روز اخیرشان، شب گذشته در اردوی تیم ملی ایران حضور یافتند تا تصاویر اختصاصی کارلوس کی‌روش و شاگردان او را برای صدور آی دی کارت‌ها، تصاویر لاین آپ و دیگر بخش‌های مرتبط به هر بازیکن در سایت AFC و ... بگیرند.
 
کارلوس کی‌روش که در فتوشات جام جهانی روسیه با لباس رسمی مقابل دوربین فیفا حاضر شده بود، برابر لنز دوربین AFC با پیراهن تمرینی تیم ملی که پیراهن قرمز و شلوار مشکی رنگ داشت، قرار گرفت و با چهره‌ای شاداب و مشت‌های گره کرده از شادی، تصویرش را به ثبت رساند.

پیراهن اول دروازه‌بانان ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ مشکی با خطوط قرمز رنگ بود، اما ظاهرا برای جام ملت‌های آسیا رنگ لباس آن‌ها عوض شده و آن‌ها با لباس نارنجی رنگ با نوار‌های سرمه‌ای رنگ در این رقابت‌ها به میدان خواهند رفت که به همین منظور، سه گلر تیم ملی شب گذشته با این پیراهن فتوشات‌های خود را گرفتند.
 
بازیکنان تیم ملی ایران نیز که پیراهن‌شان هیچ تغییری نسبت به جام جهانی نداشته و سفید رنگ با نوار‌های قرمز در کنار لباس است، برابر دوربین ایستادند تا تصاویر اختصاصی آن‌ها برای جام ملت‌های آسیا ثبت شود.

سرمربی و بازیکنان تیم ملی ایران لبخندزنان با ایستادن مقابل دوربین و گرفتن ژست‌هایی مثل مُشت کردن دست‌ها، دست به سینه ایستادن، اشاره به لوگوی روی پیراهن، بوسیدن پرچم روی لباس تیم ملی، شادی‌های گل متنوع و ... نشان دادند روحیه بالایی برای حضور در جام ملت‌های آسیا دارند و امیدوار به افتخارآفرینی هستند.
 
تصاویر جذاب سرمربی و ۲۳ ملی پوش فوتبال ایران در جام ملت‌های ۲۰۱۹ امارات که توسط سجاد ایمانیان، عکاس ایرانی و اختصاصی AFC ثبت شده و در سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار گرفته را در زیر می‌بینید:
 
ملی پوشان کدام کشور‌ها شادتر از بقیه اند؟
 
ملی پوشان کدام کشور‌ها شادتر از بقیه اند؟
 
ملی پوشان کدام کشور‌ها شادتر از بقیه اند؟
 
منبع: ورزش سه
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.