ستاره آث میلان در اردوی ترکیه به تراکتورسازی می‌پیوندد

"کوین کنستانت" بازیکن جدید باشگاه تراکتورسازی قرار است در اردوی ترکیه به این تیم اضافه شود.

ستاره آث میلان در اردوی ترکیه به تراکتورسازی می پیونددبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کوین کنستانت بازیکن سابق تیم آث میلان روز گذشته با قرارداد ۳ سال و نیم به تراکتورسازی پیوست و طبق برنامه قرار است این بازیکن در اردوی ترکیه به جمع سرخپوشان تبریزی اضافه شود تا تمرینات خود را در این تیم شروع کند.

طبق برنامه تیم فوتبال تراکتورسازی قرار است اردوی خود را به مدت ۱۰ روز در آنتالیا ترکیه برگزار کند بنابراین بازیکن جدید این تیم تبریزی به احتمال زیاد در اردوی ترکیه به جمع سرخپوشان تبریزی اضافه می‌شود.

یکی از مسئولان تراکتورسازی اعلام کرد که محل و زمان اردوی تیم را در سایت باشگاه اعلام می‌کنیم و بازیکن خارجی جدید هم در اردوی تیم حاضر می‌شود تا تمریناتش را شروع کند.

باشگاه تراکتورسازی علاوه کوین کنستانت می‌تواند یک بازیکن خارجی دیگر هم جذب کند و نیازی به خارج کردن اروین از لیست بازیکنان خود ندارد.

واکنش باشگاه تراکتورسازی به قیمت نجومی ستاره سابق میلان

در حالی که گفته می‌شود رقم قرارداد کنستانت هافبک جدید تیم فوتبال تراکتور ۶۰ میلیارد تومان است، اما مسئولان این باشگاه با تکذیب این مطلب اعلام کردند که رقم قرارداد این بازیکن معقول است و خارج از عرف نیست و هر زمان که تیم‌های دیگر رقم قراردادهایشان را اعلام کردند ما هم قرارداد‌ها را منتشر می‌کنیم.


بیشتر بخوانید: 

ستاره سابق آث میلان به تراکتور پیوست

۲ ستاره جدید فوتبال در یک قدمی تبریز

مخالفت تراکتورسازی با درخواست صنعت نفت آبادان


انتهای پیام/ 

محل اردوی تراکتورسازی مشخص شد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار