اظهارات دختری با ۲/۷ میلیون فالوئر که تا مرز خودکشی پیش رفت! +تصاویر

دختری که با ویدئوهایش در شبکه‌های اجتماعی مشهور شد، سرانجام به مرز پوچی و خودکشی رسید.

اظهارات دختر معروف فضای مجازی که تا مرز خودکشی پیش رفت!+ عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه‌های اجتماعی این پدیده نوظهور که مدتی است در کانون خانواده‌ها جا خوش کرده، بسیاری از ارزش‌های فرهنگی و اجتماعی را تحت تأثیر قرار داده است. یکی دیگر از دستاوردهای منفی فضای مجازی خطری است که سلامت روانی و جسمی کاربران را نشانه می‌گیرد و این پروژه‌ای است که به صورت چراغ خاموش مسیر خود را تا رسیدن به سرانجامی تکان‌دهنده پیش می‌رود.


بیشتر بخوانید: بازداشت پسری که لحظات کتک زدن دختر تهرانی را از اینستاگرام پخش کرد +عکس


نینا دختری اهل مکزیک یکی از افرادی است که خود را قربانی فضای مجازی می‌داند زیرا وابستگی بیش از اندازه  به شبکه‌های اجتماعی او را به پوچی کامل رساند و حتی تا مرز خودکشی پیش برد.

این دختر که به خاطر ویدئوهایش در شبکه اجتماعی تیک تاک به شهرت فراوانی دست یافته، از پشیمانی خود درباره غرق شدن در فضای مجازی صحبت می‌کند. نینا در این زمینه می‌گوید: «من از آغاز فعالیت در تیک تاک تاکنون ۲/۷ میلیون دنبال‌کننده برای خود جمع کرده‌ام که تمامی آنها به خاطر ویدئوهای خنده‌داری که از خودم در شبکه می‌گذارم، صفحه مرا فالو می‌کنند، افرادی که هر روز به تعداد آنها افزوده می‌شود.»


بیشتر بخوانید:  عواقب اعتیاد به فضای مجازی چیست؟ +اینفوگرافیک


نینا در ادامه توضیحاتش گفت: «کاربران به مرور زمان زندگی مرا دچار تحولی ناخوشایند کردند، استقبال آنها از کارهای من به تدریج جای خود را به فشار روانی داد که برای ساخت ویدئوهای تازه به من وارد می‌آوردند که این روند سلامت روانی مرا به خطر انداخت. پس از مدتی به خودم آمدم که به چه روزی افتاده‌ام و حتی دیگر دلم نمی‌خواهد صبح‌ها از رختخواب خود بیرون بیایم، انگیزه‌ای برای بیدار شدن نداشتم و استرس تمام وجودم را فراگرفته بود. فشار عجیبی را در ذهن خود حس می‌کردم، می‌خواستم ادامه دهم اما واقعا دیگر برایم مقدور نبود.»

اظهارات دختری با ۲/۷ میلیون فالوئر که تا مرز خودکشی پیش رفت!+ عکس


بیشتر بخوانید: ماهیگیری کاربران اینستاگرام از آب گل‌آلود کتک خوردن دختر تهرانی!


این دختر همچنین در ادامه توضیحات خود اظهار داشت: «تحمل طولانی مدت این وضعیت مرا به جایی رساند که دیگر علاقه به زنده ماندن و ادامه این زندگی نداشتم. به خودم گفتم دیگر کافی است و قصد خودکشی داشتم. در زمان نیاز به کمک، تصور کنید این همه دوست آنلاین داشتم که به خیالم با آنها تنها نبودم اما هیچ کدام آنها واقعی نبودند. آنها رفقای حقیقی من محسوب نمی شدند فقط تعدادی دنبال‌کننده با هویت‌های جعلی که حتی نمی‌شناختمشان بودند! آنها مردم جامعه بودند که در قالب دوست فقط مرا به خاطر ویدئوی‌های طنزم می‌خواستند. در زمان نیاز، هیچ کدامشان نه قادر به کمک بودند و نه حتی به تو مشورت می‌دهند. آنجا بود که فهمیدم برای نجات خود باید زندگی شخصی‌ام را از فضای مجازی جدا کنم و این تنها راهی بود که مرا از پوچی و پایانی تلخ نجات داد.»


بیشتر بخوانید: افسردگی دختران فعال در فضای مجازی ۲ برابر پسران است!


اظهارات دختری با ۲/۷ میلیون فالوئر که تا مرز خودکشی پیش رفت!+ عکس

اظهارات دختری با ۲/۷ میلیون فالوئر که تا مرز خودکشی پیش رفت!+ عکس

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.