بررسی طرح ساماندهی پسماند شمال

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران گفت: طرح ساماندهی پسماند شمال نیازمند نگاه ویژه اعضای کمیسیون تلفیق بودجه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری و به نقل از روابط عمومی محیط زیست مازندران، حسینعلی ابراهیمی مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران با بیان اینکه در بودجه سال ۹۸ هزار میلیارد تومان برای ساماندهی پسماند در کشور اختصاص پیدا کرده است، گفت: اختصاص این اعتبار در کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی برای انتقال به صندوق ملی محیط زیست تصویب شده است.

وی افزود: اختصاص این اعتبار به صندوق ملی محیط زیست باعث هزینه کرد هدفمند اعتبارات در حوزه پسماند کشور می‌شود، نقطه قوت اختصاص این بودجه نظارت مثتمر محیط زیست بر روند هزینه کرد آن در حوزه پسماند است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران گفت: با توجه به مشکلاتی جدی که در حوزه پسماند مازندران وجود دارد، از نمایندگان مجلس در کمیسیون تلفیق و صحن علنی درخواست می‌شود که با تصویب این بودجه گامی ارزشمند در جهت ساماندهی پسماند کشور برداشته شود.

ابراهیمی گفت: رقم اعتبار اختصاص پیدا کرده برای شروع ساماندهی پسماند در کشور مناسب بوده و تداوم این اعتبار در سنوات بعدی انقلاب جدی برای ساماندهی پسماند در سطح کشور ایجاد می‌کند.

وی افزود: پیگیری نمایندگان مجلس استان به جهت حضور پرتعداد آن‌ها در کمیسیون تلفیق بسیار اثرگذار است و انتظار داریم که در این کمیسیون هم عین متن تصویب شده در کمیسیون کشاروزی به تایید برسد.

انتهای پیام/ م

اجرای طرح ساماندهی پسماند شمال نیازمند نگاه ویژه اعضای کمیسیون تلفیق بودجه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.