پویش کتابخوان مجازی ویژه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی

مدیر کل کتابخانه های استان کرمانشاه از برگزاری پویش کتابخوان مجازی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

پویش کتابخوان مجازی ویژه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی حسنی خونسار مدیر کل کتابخانه های استان کرمانشاه  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  با اشاره به  برگزاری پویش کتابخوان مجازی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی  گفت:   پویش کتابخوان مجازی  اولین دوره  با  معرفی کتاب هایی با موضوع انقلاب اسلامی است.

 وی گفت:  کودکان نوجوانان و بزرگسالان می توانند در این  پویش شرکت کنند گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در این پویش  باید یک کتاب با موضوع انقلاب اسلامی را در قالب یک ویدئو معرفی و فایل ویدئویی را برای شرکت در مسابقه ارسال کنند.

 حسنی خونسار بیان کرد:علاقه‌مندان به شرکت در این پویش باید دقت داشته باشند که فایل ویدئویی با کادر افقی ارسال شود و مدت زمان آثار ارسالی نباید بیش از یک دقیقه باشد؛ همچنین کیفیت معرفی کتاب، تناسب منبع با گروه سنی شرکت کننده و استفاده از ایده های خلاقانه و انتخاب کتاب های منتشر شده از سال ۱۳۹۰ به بعد دارای اولویت امتیازدهی است.

 وی افزود: علاقمندان برای ارسال آثار می بایست فایل ویدئوی معرفی کتاب مورد نظر را  در صفحه اینستاگرام خود با هشتگ #پویش_کتابخوان_مجازی و #کتابخوان_انقلاب_اسلامی منتشر کرده و صفحه اینستاگرام پویش کتاب خوان مجازی را در پست خود به صورت @ketabclip درج نمایند. پست مربوطه می بایست تا زمان اعلام نتایج قابل مشاهده باشد و حذف نشود. در بخش کودک و نوجوان، والدین می توانند ویدئوی مربوطه را در صفحه ای با نام خود انتشار دهند.

 حسنی خونسار بیان کرد: همچنین شرکت در این پویش برای علاقه‌مندان از طریق پیام‌رسان سروش به آدرسsapp.ir/ketabclip   نیز امکان‌پذیر خواهد بود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی  استان کرمانشاه  گفت:دانایی ناشی از کتاب، سرمایه فرهنگی است و بدون سرمایه گذاری فرهنگی، هیچ ارتقاءای در جامعه ایجاد نمی شود.

حسنی خونسار افزود : با توجه به پیشرفت  تکنولوژی در  سال های اخیر  پویش کتاب‌خوان مجازی ر راهی نو در راستای تحقق هدفی مشترک با عنوان ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی با هدف  نشر ارزش های انقلاب  شکوهمند اسلامی ایران در بین نسل جدید و انتقال دانسته های بزرگان به کودکان و  نوجوانان است.

انتهای  پیام/ز

 

راه اندازی پویش کتابخوان مجازی

برچسب ها: کتاب ، مطبوعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.