خبر خوش برای سازندگان مسکن

رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: مسئولان وزارتخانه هدفگذاری کرده‌اند که از طریق فراهم کردن تسهیلات ارزان قیمت، شرایط را برای تولیدکنندگان فراهم کنند که برای اقشار متوسط به پایین ۴۰۰ هزار واحد مسکن ساخته شود.

خبرخوش برای سازندگان مسکنبه گزارش  گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با اشاره به موضوع تولید مسکن اظهار کرد: این موضوع در گذشته در اولویت وزارت راه و شهرسازی نبود.

وی افزود: اسلامی وزیر جدید راه و شهرسازی تولید مسکن را در اولویت قرار داده است.

رئیس کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه وزیر جدید راه و شهرسازی باید در زمینه تولید مسکن گام‌های جدی بردارد، افزود: مسئولان وزارتخانه هدفگذاری کرده‌اند که از طریق فراهم کردن تسهیلات ارزان قیمت، شرایط را برای تولیدکنندگان فراهم کنند که برای اقشار متوسط به پایین ۴۰۰ هزار واحد مسکن ساخته شود.


بیشتر بخوانید: مبلغ وام مسکن افزایش خواهد یافت؟ 


رئیس کمیسیون عمران تصریح کرد: معتقدم وزارت راه و شهرسازی باید تفکیک شود چرا که با توجه به اینکه حجم کار در این وزارتخانه زیاد است، بنابراین ضروری است که این وزارتخانه به دو بخش راه و مسکن تفکیک شود.

رضایی افزود: با تفکیک وزارتخانه می‌توان در بخش مسکن متمرکز شد و با افزایش تولید، حوزه مسکن تقویت می‌شود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب ها: قیمت مسکن ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۹ ۲۱ دی ۱۳۹۷
ادغام این دو وزارتخانه یکی از بزرگترین خیانتها بود ...خواهش میکنم خبرنگاران از هزینه های تحمیلی به مملکت از بابت این ادغام گزارش تهیه کنند...چند سال هم هست که میخواهند تفکیک کندد ...فکر نکنم این دولت دیگه حالی برای این تغییر داشته بشه...