نور، میزبان مسابقات دوچرخه سواری مازندران

سیزدهمین دوره مسابقات دوچرخه سواری باشگاه‌های مازندران به میزبانی نور ‏برگزار شد. ‏

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، کامران شریفی ‍مسئول کمیته فنی هیات دوچرخه سواری مازندران ‏گفت: مرحله دهم سیزدهمین دوره لیگ دوچرخه سواری استان، بصورت ‏تایم تریل انفرادی در دو بخش بزرگسالان و جوانان ودر مسافت ۶ کیلومتر از کمربندی رویان به نور برگزار شد. ‏

وی افزود: در پایان این دوره در بخش بزرگسالان، امین پورنجف از تیم بهشهر وصادق رزقی از تیم پلیس مازندران اول و دوم شدند وعلیرضا کبودی از تیم زنده یاد شکوری تنکابن به ‏مقام سوم رسید و در بخش جوانان، عرشیا جوانبخت از تیم زنده یاد شکوری، حسین صادق نژاد از تیم هئیت آمل و مبین قاسم زاده از تیم آمل عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

‍مسئول کمیته فنی هیات دوچرخه سواری مازندران برنامه امسال هیات دوچرخه سواری مازندران را ترویج فرهنگ همگانی این ورزش اعلام کرد و گفت: ‏در این زمینه دانشگاه مازیار رویان با خرید بیست دستگاه دوچرخه برای اعضای هیئت علمی و کارکنان ‏دانشگاه، سه شنبه‌های بدون خودرو را آغازکرد.

شریفی همچنین برگزاری مسابقه جایزه بزرگ کوهستان با ‏حضور اعضای تیم ملی و باشگاه‌های لیگ برتر از رویان تا کجور را برنامه سال آینده این هیات اعلام کرد.

وی با قدردانی از نمایندگان استان از آنان خواست با حمایت‌های ویژه پیست ‏دوچرخه سواری ساری هرچه سریعتر در اختیار هیات دوچرخه سواری مازندران قرار گیرد.

انتهای پیام/ م

برگزاری سیزدهمین دوره مسابقات دوچرخه سواری باشگاه‌های مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.