روحانی خلع لباس شده را بشناسید؛

سید حسن آقامیری کیست؟/ از چرندیات خواندن آیات قرآن درباره عذاب در جهنم تا تحریف ماجرای اسارت خاندان اهل بیت(ع)

سید حسن آقامیری با شکایت دادستان ویژه روحانیت تهران و به حکم قاضی شعبه دوم دادگاه کیفری به خلع لباس دائم محکوم شده است.
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، فارس نوشت: سید حسن آقامیری با شکایت دادستان ویژه روحانیت تهران و به حکم قاضی شعبه دوم دادگاه کیفری به خلع لباس دائم محکوم شده است.

این در حالی است که به گفته آقامیری این فرد به دو سال حبس نیز محکوم شده است که البته اجرای آن به مدت ۵ سال تعلیق شده است.
 
روحانی که خلع لباس شد را بشناسید/ از چرندیات خواندن آیات قرآن درباره عذاب در جهنم تا تحریف ماجرای اسارت خاندان اهل بیت(ع)
در ادامه به سخنرانی‌های این روحانی خواهیم پرداخت؛
 
به گزارش دیدبان بخش‌های بسیاری از سخنان این روحانی، ضدیت آشکاری با نص صریح قرآن کریم و روایات متقن اهل بیت علیهم السلام دارد. از آن جمله می‌توان به مورد زیر اشاره کرد: او در یکی از پادکست‌های خود ۱ علنا عذاب الهی را چرندیات خطاب کرده و می‌گوید: «یه خدایی براتون درست کردند وایستاده آدما رو آویزون کنه بسوزونه آب جوش بهشون بده بخورن اینا چرندیاته بهتون میگند! یه مشت دری وریه بهتون میگند! ۲» 
شکی نیست که آیات مربوط به جهنم و جاودانگی در آتش عذاب الهی در متن قرآن موجود است و این سخنان انکار بدیهی آن آیات است؛ که از آن جمله می‌توان به آیات زیر اشاره کرد.
خَالِدِینَ فِیهَا لَا یُخَفَّفُ عَنْهُمُ الْعَذَابُ وَلَا هُمْ یُنظَرُونَ ۳
در آن (لعنت) جاودانه‌اند و نه عذاب از ایشان کاسته می‌گردد نه مهلت داده می‌شوند
فَشَارِبُونَ عَلَیْهِ مِنَ الْحَمِیمِ﴿٥٤﴾ فَشَارِبُونَ شُرْبَ الْهِیمِ﴿٥٥﴾ هَـذَا نُزُلُهُمْ یَوْمَ الدِّینِ ۴
از آب جوشیده می‌نوشند (۵۴) همچون نوشیدن اشتران تشنه (۵۵) این است پذیرایی آنان در روز جزا
آقامیری در عین تأکید بر آیاتی که در بردارنده مفهوم رحمت است چنان آیات عذاب را نادیده گرفته و تمسخر می‌کند که گویا اصلا این آیات جزئی از قرآن نیست. حال بد نیست بدانیم خود قرآن چه دیدگاهی نسبت به این رفتار گزینشی دارد:
الَّذِینَ جَعَلُوا الْقُرْآنَ عِضِینَ ﴿٩١﴾ فَوَرَبِّکَ لَنَسْأَلَنَّهُمْ أَجْمَعِینَ ﴿٩٢﴾ عَمَّا کَانُوا یَعْمَلُونَ ﴿٩٣﴾۵
کسانی که قر آن را جزء جزء نمودند (به بخشی عمل کردند و بخشی را وا گذاشتند) (۹۱) پس به پروردگارت سوگند از همه آنان خواهیم پرسید (۹۲) از آنچه انجام می‌دادند (۹۳)
أَفَتُؤْمِنُونَ بِبَعْضِ الْکِتَابِ وَتَکْفُرُونَ بِبَعْضٍ فَمَا جَزَاءُ مَن یَفْعَلُ ذَلِکَ مِنکُمْ إِلَّا خِزْیٌ فِی الْحَیَاةِ الدُّنْیَا وَیَوْمَ الْقِیَامَةِ یُرَدُّونَ إِلَى أَشَدِّ الْعَذَابِ وَمَا اللَّـهُ بِغَافِلٍ عَمَّا تَعْمَلُونَ ﴿٨٥﴾۶
آیا شما به پاره‌اى از کتاب ایمان مى‌آورید، و به پاره‌اى کفر مى‌ورزید؟ پس جزاى هر کس از شما که چنین کند، جز خوارى در زندگى دنیا چیزى نخواهد بود، و روز رستاخیز ایشان را به سخت‌ترین عذاب‌ها باز برند، و خداوند از آنچه مى‌کنید غافل نیست.
 

بیشتر بخوانید: افشاگری درباره روحانی خلع لباس شده/ از التماس دعا خواستن برای داعش تا رد درخواست مناظره + فیلم 

آیا این طلبه جوان از سرانجام این رفتار سلیقه‌ای که قرآن نسبت به آن هشدار داده آگاه است؟
این روحانی درحالی این سخنان مخالف با قرآن را اظهار می‌دارد که بنابر روایات معتبر شیعه، حتی کلام معصومین نیز چنانچه با قرآن در تعارض باشد از درجه اعتبار ساقط است تا چه رسد به کلام یک مبلغ دینی.
۱) قال النبی صلی الله علیه إذا جائکم عنیّ حدیثٌ فأعرِضوه علی کتاب الله تعالی فما وافق کتاب الله فاقبلوه و ما خالفه فضربوا به عرض الحائط ۷،
۲) قال الإمام الصادق علیه السلام ما لم یوافق من الحدیث القرآن فهو زخرف ۸

قرآن را نمی‌فهمیم!
 
او در یکی دیگر از سخنرانی‌های ۹ خود می‌گوید «این قرآن نظمش بهم خورده، بنی امیه و بنی عباس پونصد سال با این قرآن حکومت کردن ما نمی‌تونیم بفهمیمش!» او در حالی در لفافه قرآن را تحریف شده و غیرقابل استفاده می‌خواند که تمام ائمه که خود پاسبان قرآن بوده‌اند مردم را به خواندن و عمل کردن به این قرآن دعوت کرده‌اند. به راستی چرا باید شخصی با چنین اعتقادی در لباس روحانیت خویش را منتسب به حوزه علمیه کرده و سلیقه شخصی خود را که کاملا بر خلاف عقاید شیعه است به نام موضع روحانیت بر روی منبر رسول خدا ابراز کند؟ و سازمان تبلیغات اسلامی که متولی امور مبلغین و اهل منبر است تنها تماشاگر باشد؟
 
سید حسن آقامیری کیست؟/ از چرندیات خواندن آیات قرآن درباره عذاب در جهنم تا تحریف ماجرای اسارت خاندان اهل بیت(ع)
 
لیاقتِ شفاعت
نکته دیگری که آقامیری با گفتار‌های گوناگون بر آن تأکید می‌کند مسأله شفاعت عام اهل بیت –خصوصا امام حسین علیه السلام - از گناه کاران در روز قیامت است.۱۰ او بار‌ها به روایت رفتار امام حسین علیه السلام با شمر بن ذی الجوشن پرداخته و ایشان را شفیع تمام گناهان دانسته و یا در پادکست دیگری درباره حضرت زهرا سلام الله علی‌ها می‌گوید: «یه مادری داری تو محشر میاد بی نهایت گناه آورده باشی دستتو میگیره» ۱۱

با اندکی دقت در آیات و روایات موجود می‌توان به غلط و خطرناک بودن این دیدگاه پی‌برد؛ مگر نه این که شفاعت جز به اذن خداوند متعال انجام نمی‌شود ۱۲ و مگر نه این که اهل بیت در روایات مختلف شفاعت خود را مخصوص عده خاصی از خطا کاران دانسته‌اند و صراحتاً برخی از گناهان را موجب دور شدن از شفاعت قلم داد کرده‌اند، از جمله روایت منسوب به امام صادق علیه السلام «شفاعت ما به کسی که نماز را سبک بشمارد نخواهد رسید» ۱۳.
به راستی آیا این حرکت کورکورانه باعث رواج بیشتر گناه و فحشا در جامعه به بهانه تصویر موهومی که آقامیری از شفاعت ارائه داده نخواهد شد؟
 
عاشورای سید حسن
این روحانی در برخوردی سلیقه‌ای با واقعه عاشورا که مصداق بارز تحریف این حماسه عبرت آموز است با نادیده گرفتن مبارزه جانانه اباعبدالله علیه السلام و یارانش با دشمنان، تنها به ذکر یک نمونه رفتار رحیمانه از سیدالشهداء علیه السلام که سند آن مخدوش است اکتفاء کرده و مجموعه احتجاجات و نفرین‌هایی که حضرت نسبت به دشمنان خود داشته‌اند را به راحتی نادیده می‌گیرد.۱۴ به راستی به چه دلیل یک روحانی که باید خود را وارث شمشیر مبارزه نهضت حسینی بداند سعی دارد تا حقیقت این قیام را وارونه جلوه دهد تا جایی که در سخنان خود هدف از قیام و شهادت امام را ایجاد فرصت شفاعت از گناه کاران نشان می‌دهد! ۱۵ او می‌گوید حتی در برزخ و قیامت نیز امام حسین (ع) پیشنهادی به قاتلان خود می‌دهد که اگر بپذیرند از آنان شفاعت می‌کند! و این سخن دقیقا خلاف عقیده شیعه است که عمل را پس از مرگ منقطع می‌داند. آیا این سخن همان سخن غلطی نیست که مسیحیان درباره علت به صلیب آویخته شدن عیسی می‌گویند و این واقعه را مایه شفاعت و بخشش امت مسیح می‌دانند. نکند جناب آقامیری مراسم هفتگی هیئات را با موعظه‌های یکشنبه کلیسا اشتباه گرفته‌اند!
 
سید حسن آقامیری کیست؟/ از چرندیات خواندن آیات قرآن درباره عذاب در جهنم تا تحریف ماجرای اسارت خاندان اهل بیت(ع)
 
آقامیری در ادامه نگاه تحریف آمیز خود به واقعه عاشورا در یکی دیگر از پادکست‌ها می‌گوید: «اصلا اینا - اهل بیت امام حسین علیه السلام - رفتند شام که حال شامی‌ها رو عوض کنند برای نجاتشون!» ۱۶ او در ادامه پادکست نیز جملاتی را بیان می‌کند تا مخاطب باور کند اهل بیت با میل خود و نه با حال اسارت و در نهایت غم و اندوه راهی شام شده‌اند. درحالی که کمتر شیعه‌ای از جسارت‌های شامیان به کاروان اسراء و جمله معروف امام سجاد علیه السلام در پاسخ به پرسش یکی از یاران خود که دردناک‌ترین قسمت این سفر را حضور در شام می‌دانست را نشنیده است.۱۷ 
گذشته از این در مقاتل مختلف نقل شده که حضرت زینب سلام الله علی‌ها مردمان خیانتکار کوفه را نفرین کرده اند.۱۸
آیا سخنرانی که ذاکر مصائب اهل بیت است تا به حال این نقل‌ها را در مقاتل ندیده؟ یا تعمدی در ایجاد این انحراف در روایات تاریخی بوده است؟
 
چرا ساکتیم؟
از مجموعه آنچه گفته شد مشخص می‌شود که این روحانی جوان در حال انتشار تفکری ست که هرچند در نگاه اول به ظاهر برای مخاطبان خصوصاً نسل جوان، زیبا به نظر می‌آید، اما نتایج فاسد و مخربی در پی‌خواهد داشت، زیرا علی‌رغم برخی نکات صحیح که در بین سخنان این روحانی یافت می‌شود هسته مرکزی این تفکر به دلیل ضدیت با قرآن کریم و روایات اهل بیت علیهم السلام عمیقا فاسد است. علاوه بر این، دیدگاه ایشان نسبت به جزئیات واقعه عاشورا و تلاش برای تغییر دادن چهره این واقعه از یک الگو، برای مبارزه حق و باطل به یک اتفاق منفعل و سکولار زنگ خطریست که از چند سال قبل توسط رهبر انقلاب به صدا درآمده بود. بسیار جای تأسف است که یک روحانی بر فراز منبر و با استفاده از ظرفیت عمیق مجالس عزاداری در شهر قم که پایتخت تشیع است علناً واقعیت عاشورا را وارونه جلوه می‌دهد و مسلمات عقاید شیعه را تخطئه می‌کند.
 
سید حسن آقامیری کیست؟/ از چرندیات خواندن آیات قرآن درباره عذاب در جهنم تا تحریف ماجرای اسارت خاندان اهل بیت(ع)

در این میان حوزه علمیه و نهاد‌های مسؤول نه تنها با این انحراف مقابله نکرده و نمی‌کنند؛ بلکه همین سکوت باعث شده اخیراً او فعالیت خود را در قالب مشاوره و آموزش سبک زندگی به شهر‌های دیگر نیز گسترش دهد.
 
۱. https://www.aparat.com/v/EBWMu
۲. https://www.aparat.com/v/EBWMu
۳. آیه ۸۸، سوره آل عمران
۴. آیات ۵۴-۵۶، سوره واقعه
۵. آیات ۹۱-۹۳، سوره حجر
۶. بخشی از آیه ۸۵، سوره بقره
۷. تفسیر ابوالفتوح رازی، جلد ۵، صفحه ۳۸۸، انتشارات بنیاد پژوهش‌های آستان قدس رضوی 
۸. اصول کافی، جلد ۱، صفحه ۶۹، ئارالکتب الاسلامیه
۹. https://www.aparat.com/v/QJtAW
۱۰. http://bidarbash.net/sounds/main/Play_Sound/id/۱۶۹،
۱۱. http://bidarbash.net/sounds/main/Play_Sound/id/۱۶۳،
۱۲. آیه ۲۵۵، سوره بقره
۱۳. فروع کافی، جلد ۳، صفحه ۲۷۰، انتشارات انصاریان
۱۴. http://bidarbash.net/sounds/main/Play_Sound/id/۱۶۹،
۱۵. همان
۱۶. http://bidarbash.net/sounds/main/Play_Sound/id/۱۶۳،
۱۷. ناسخ التواریخ، صفحه ۱۰۴ و سوگنامه آل محمد، صفحه ۳۰۴،
۱۸. الاحتجاج، جلد ۲، صفحه ۳۰۴
 
انتهای پیام/
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۲۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۷ ۳۰ آذر ۱۴۰۲
خدایی خیلی بی ریختی!!!!
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۰۹:۲۵ ۰۷ آذر ۱۴۰۲
این شیطان انسان نما مرتد و مفسد فی الارض است و هرچه زود تر باید زمین را از لوث چنین جانورانی پاک کرد و کسانی که از او حمایت می‌کنند همان بچه شیاطینی هستند که خداوند آنهارا به خوارکننده ترین عذاب های ابدی دچار خواهد کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۰۰ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
این اقاباکارشناس برنامه ماه من که شبکه سه موقع سحر پخش میشه نسبتی داره؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
روشنگر
۰۰:۰۲ ۱۲ خرداد ۱۴۰۱
لحن کلام ایشان کاملا مشخصه چه میخواد بگه و اون برداشتی که به ایشان نسبت دادید هر خواننده ی میفهمه واقعیت نداره متاسفم که در روز روشن لحن کلام ایشان را تحریف میکنید در حالی که مخاطبین ای فهمند چه میگه . به هر حال محکومیت ایشان باعث خیر و برکت برای ایشان و دین اسلام و مسلمانان شد و همه فهمیدند که ایشان بیانگر اسلام واقعی است و شناخته و معرفی شد
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۰:۰۲ ۱۸ مرداد ۱۴۰۱
کاش کمی اطلاعات از اسلام و قرآن داشتید تا الکی از ایشون تعریف نکنید خداوند خودش در قرآن گفته من این قرآن را فرستادم و تا قیام قیامت هم حفظش میکنم از تعریف و همچنین در حدیث ثقلین خداوند میفرمایند به کتاب خدا و اهل بیت من و عترتم تمسک بجوئید و در آیت الکرسی (اگر معنی اش کنید) قرآن به عروة الوثقی تعبیر شده .
Pakistan
ناشناس
۰۹:۴۳ ۱۰ خرداد ۱۴۰۱
حرف حساب میگه مام حرف حساب قبول داریم
Iran (Islamic Republic of)
فاطی
۱۷:۲۲ ۳۱ مرداد ۱۴۰۰
چون داره حقایقو فاش میکنه میگید بده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس صد
۰۷:۴۲ ۰۷ دی ۱۳۹۹
فقط یک سوال دارم‌‌مگر مسیح و یهود و اسلام و ....
همه فرستاده خدا نیستند...
مگر حرف مسیح و حرف یهود و حرف اسلام حرف خدا نیست...
پس خدای نرم و نازک و خدای سخن گیر و این حرفا چیه که میگید ..
خدای مسیح و یهود و محمد یک خداست...
خدا وند در هر دوره زمانی برای هر قوم یا منطقه خاص بسته به شرایط موجود یک پیامبری را فرستاده تا مردم را ب خودش نزدیک کنه و در واقع انسان رو به کمال نزدیک کنه
جنگ های مذهبی و تفکرات و تعصبات پوسیده رو بزارید کنار... قضاوت فق کار خداست...
فقط انسان باشید. حق مردم رو نخورید پول مردم رو نزدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۰ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
یه آدم کاردرست وبه دردبخورمیشناسم که ایشونه.چون میگه مردم نون ندارن.بیکاری وفسادمملکت روبه لجن کشیده ...وهزاردردوبدبختی دیگه به سرمون هست....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۲ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
این ادم خیلی خطرناک هست . به اسم دین و با لباس دین میاد خیلی شیک میگه عرق خوری کنید و گناه نیست به جوون ها . واقعا جای تاسف داره و معلوم نیست از کجا خط میگیره . سفارت انگلیس یا حزب خاص !
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۷:۵۹ ۰۶ شهريور ۱۳۹۹
نمی‌دانم چرا برخی در معارف حقی که مو لای درزشان نمی‌رود و دین اسلام صراحتا روی آنها تأکید کرده تردید می‌کنند و از سر نادانی و جوانی یا منافع حزبی علیه این معارف آشکار اسلامی سخن می‌گویند و اسم خود را هم روحانی می‌گذارند.
قطعاً یکی از همین معارف کهن و آشکار دینی که مختص اسلام هم نیست بحث جهنم و عذاب مستحقان آن است که البته برخلاف تصور عده‌ای جاهل کج اندیش با رحمانیت خداوند هیچ‌گونه تعارضی ندارد بلکه عین رحمانیت و عدالت خداست زیرا عدالت حکم می‌کند به گنهکار بسته به میزان و نوع گناه کیفر داده شود و رحمت خدا به بندگان مظلوم حکم می‌کند که خدا انتقام مظلومین را از ظالمان بستاند.
چه بسیار احمق اند کسانی که رحمت خدا را از غضب خدا جدا می‌کنند و چه بسیار بد است زیر سؤال بردن غضب و عدالت و رحمانیت خدا با یك رحمانیت ساختگی توهمی.
آی کسانی که معتقدید همه انسانها بخشیده خواهند شد حتی شمر و یزید و أبولهب،بگویید ببینم جواب حضرت زهرا و أمیرالمؤمنین و حسن و حسین علیهم‌السلام را چگونه خواهید داد. جواب ثارالله که یعنی خون خدا را چه خواهید داد. مگر خدا مهربان نیست پس کدام مهربان را می‌شناسی که در غم روضه علی اصغر نگرید و آرزوی عذاب برای حرمله نداشته باشد. مگر خدا عادل و حکیم نیست پس کدام عادل حکیم را می‌شناسی که جنایتکاران را مجازات نکند.
اگر جهنم نباشد بهشت چه معنی دارد. اگر جهنم نباشد خلقت همه چیز أبتر است، چه معنی دارد؟
کسی که به کفر و شرک خو کرده و خون مردم بی‌گناه شراب فاحشه خانه اش بوده و از هیچ جنایتی علیه خوبی‌ها و مهربانی ها فروگذار نکرده را جز عذاب سخت کمرشکن باید داد؟
آیا رحمانی از انس را می‌شناسید که به این پست تر از حیوانات رحم کند.
اگر خدا بر مشرکان و منافقان و کافران و جنایتکاران رحم کند پس بی‌شک بر مظلومین ظلم کرده و خدا هرگز ظلم نمی‌کند بلکه خدا به سختی عقوبتشان کند تا عدالت اجرا و گشته و مظلومان رحمت خدا را بچشند.
آری جهنم خدا، عذاب خدا و عقاب خدا همگی عین رحمت اوست نه برخلاف رحمتش و احمق ترین مردم کسی است که غیر این بیندیشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۳ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
واقعا چرا جلوی چنین اشخاص به ظاهر شیعه و روحانی و درحقیقت یه شیطان غربی رو نمیگیرن؟؟!!
Iran (Islamic Republic of)
عرفآن
۱۶:۲۱ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
اون آقایی که گفت ایشون بیشتر در مورد درد جامعه میگن، ان نکته رو بگم که حتی یه بچه ۴ ساله هم درمورد این دولت حرف بزنه مردم میگن چه آدم خوبیه، بقیه حرفای بی معنی شو گوش نمیدی فقط به فکر درد جامعه ای؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۸ ۲۳ فروردين ۱۳۹۹
تو برنامه زنده باهاش مناظره كنن با يه عالم ببينيم حرفاي كدومشون قانع كنندست
ايشون بيشتر از درد جامعه ميگن
Iran (Islamic Republic of)
بلندگو - حسن
۱۰:۰۷ ۱۸ مرداد ۱۴۰۱
درد رو هر بچه بیسوادی میفهمه ولی راهکار درمان رو فقط باید یک متخصص بده و ایشون حتی سواد اولیش رو هم نداره و نمیشه با نظرات بدرد نخور ایشون جامعه رو به تباهی کشید.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۳۲ ۰۴ بهمن ۱۳۹۸
برادرم درباره ایشون به من کلیپ نشون داد،کامل میدونستم منحرفه،از حرفاش آشکار بود،داره فرقه ای میسازه شبیه به مسیحی ها.حرفاش تناقض داره با گفته خدا و اهل بیت و قرآن.اگر یک مناظره بزرگ و زنده با ایشون نذارین و تمام انحرافات رو پاسخ ندین بعدا فرقه خطرناکی میشن.از ما گفتن بود.کسی که میگه برای داعشی ها دعا کنین ..........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۶ ۳۰ مرداد ۱۳۹۸
من فقط این رو می دونم هر کسی رو که این ها تایید کنن آخرش میشه امثال خاوری
Iran (Islamic Republic of)
Ali
۱۸:۳۹ ۱۱ خرداد ۱۳۹۸
فوق‌العاده بی نظیر هستن ایشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۰ ۰۴ فروردين ۱۳۹۸
واقعا که
Netherlands
ناشناس
۲۱:۵۹ ۲۳ اسفند ۱۳۹۷
چه عرض کنم والا
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۰۶:۴۵ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
لعنت خدا بر همچین جانورانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۸ ۱۶ بهمن ۱۳۹۷
بهتر شما نظراتون برای خودتون نگه دارید دراین جامعه هزار رنگ عقاید هرکسی برای خود اومهم میباشد وسلیقه وتفکر واعتقادات همه قابل بازی کردن نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۸ ۲۴ دی ۱۳۹۷
باهاش مناظره کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ساناز
۰۰:۲۷ ۲۴ دی ۱۳۹۷
با سلام من تخصصم ادیانه_با کمال احترام به نظر همه باید عرض کنم خدایی که ایشان مطرح می کنند بسیار نزدیک به خداییست که مسیحیت پروتستان بیان میکند حتما مراجعه کنید به اصول اعتقادات کلامی آنها که خدایی بسیار نرم و نازک و کم تاثیر در برنامه زندگی است بر عکس یهود که خدایی جلالی و سخت را قائلند و بسیار خشن است ولی خدای اسلام هم جلال دارد هم جمال و رحمت. من به عنوان یک کارشناس ادیان اگر عمامه ایشان را نمی دیدم فکر میکردم ایشان در نزاع بین کشیش و خاخام ایستاده و به نفع کشیش داوری میکند.و بقیه ی جزئیات مال هنر پادکست سازی و بزرگنمایی تبلیغاتی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۹ ۲۳ دی ۱۳۹۷
خداوند راه نجات و درهای رحمت بسیاری دارد ولی صراط مستقیم و حرف حق و دین حق یکی بیشتر نیست و در دین اسلام و قران هم جهنم و...هم از مسلمات و یقینیات است.نمی توان گفت شما خلاف قران عمل کن خدا رحمان است و میبخشد چون هیچکدام نمیدانیم خدا ما را خواهد بخشید یا نه.الان بعضی از رحمت الهی برداشت غلط می کنند که چون خدا رحمان و رحیم است پس با خیال راحت برو هر غلطی خواستی بکن خدا میبخشد.زهی خیال باطل که خوب و بد با هم برابر باشند.
Iran (Islamic Republic of)
بیگلری
۱۹:۳۵ ۲۴ دی ۱۳۹۷
خدا عذابشو زیاد کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۴ ۲۳ دی ۱۳۹۷
اولین ایه نازل شده مگر اقرا بسم ربک الذی خلق نیست چرا در اول قران اورده نمیشود ؟؟؟؟؟؟؟/
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۳ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
چه ربطی داره؟
Iran (Islamic Republic of)
طلا
۲۱:۰۰ ۲۳ دی ۱۳۹۷
به قیافش نمیخوره کار درست باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۱ ۲۳ دی ۱۳۹۷
یه عده افراد هستن که وقتی یه خبر را میخونن حتما باید نظر بدن چون خودشون را دانای کل میدونن
United States of America
ناشناس
۱۵:۵۶ ۳۰ فروردين ۱۳۹۸
مثل شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۵ ۲۳ دی ۱۳۹۷
بهتراست علماومرجعیت شیعه اظهارنظرکنندوعده ای بی بصیرت راازشک وتردیدی که درحال نشراست اگاه نمایند....
Iran (Islamic Republic of)
گنهکار
۲۰:۲۰ ۲۳ دی ۱۳۹۷
دو سال پیش برادرم کلیپی از این شیخ انگلیسی به من نشان داد و گفت ببین چه صحبت هایی میکنه.همون روز بهش گفتم این حرفها بر خلاف ظاهرش بوی نفاق میده.بنازم به بصیرت خودم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۸ ۲۳ دی ۱۳۹۷
این شخص منکر ضروریات دین است باید حکم ارتداد در باره او اجرا شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۴ ۲۳ اسفند ۱۳۹۷
درود بر شما
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۹:۳۷ ۲۳ دی ۱۳۹۷
بهتره تحقیق بشه ببینن این اصلا چطور وارد روحانیت شده و کی تاییدش کرده و ریشه نفوذ را بخشکانند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۵ ۲۸ فروردين ۱۳۹۹
با اجازه شما آیت الله بهجت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۵ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
ایت اله بهجت ؟؟؟؟ منبعت کجاست ؟
Iran (Islamic Republic of)
پدرام
۱۸:۳۱ ۲۳ دی ۱۳۹۷
جای تاسفه برای این شخص
Iran (Islamic Republic of)
عجب
۲۱:۱۲ ۲۳ دی ۱۳۹۷
فردا

خودشو مظلوم و ... معرفی میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۳ ۲۳ دی ۱۳۹۷
خداوند رحمان ورحیمه بنده ایشان حسن آقامیری را نمی شناسم ولی بنظر میاد بعضی ها هر جا کم میارن برای ساکت کردن وجهنم را وارد می کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۲ ۲۳ دی ۱۳۹۷
خداوند چون رحمان است دلیل نمیشود که هر غلطی خواستیم انجام دهیم و صراط مستقیم و دین حق و حرف خدا یکی نباشد و خوب و بد با هم برابر باشند.
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۰۶:۵۰ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
اتفاقا چون رحمان و رحیمه باید تابعش باشم،قربون صدقش بریم.بلا تشبیه ما یکی بهمون احترام میزاره،میزنیم تو دهنش؟؟یا ما هم احترام متقابل میزاریم...قضاوت با خودتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۰ ۲۳ دی ۱۳۹۷
مشکل اصلی نفوذ تفکر غلط است نه نفوذ شخص باید یه نگاهی هم به اساتید و مدرسی که در آن درس،خوانده هم بیاندازیم شاید ریشه تفکرات غلطش از سرچشمه ای دیگه باشد و شاید هم از عقل ناقص خودش باشد.
Iran (Islamic Republic of)
بی نام
۱۷:۵۲ ۲۳ دی ۱۳۹۷
دوست من مگه شما از صحت تفکر خودت مطمئنی که اینجوری افکار ایشون رو غلط میخونی؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۴ ۲۳ دی ۱۳۹۷
از اراجیف گفتناش معلومه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۴ ۲۳ دی ۱۳۹۷
شما مگر به حرف خودت مطمئن نیستی و حرف میزنی من به چیزهایی که مطمئن هستم عمل میکنم و حرف میزنم ولی ظاهرا شما به خودت هم شک داری
Iran (Islamic Republic of)
بی نام
۱۷:۲۸ ۲۳ دی ۱۳۹۷
چقدر کارشناس در امور دینی و مدهبی و جامعه شناسی و زبان و ادبیات و حقوق و قضاوت و تاریخ و جغرافی داریم اینجا.
آخه بندگان خدا مگه ماها خداییم که با متر و معیار مغز کوچیکمون داریم طرف و مرتد و مقدس و بهشت و جهنمی می کنیم؟؟؟؟
شب و روز حرف همه مون اینه که همدیگر رو قضاوت نکنیم ولی پای عمل که میرسیم همه مون قاضی میشیم!!!
ایمان دارم در تمام موارد اینچنینی چیزی جز حب و بغض و تسویه حسابهای شخصی و جناحی وجود نداره وگرنه اگر قطعیتی وجود داره مبنی بر منحرف بودن افکار ایشون چرا تا حالا اقدامی صورت نگرفته؟؟؟؟ ، گذر زمان همه چی رو روشن میکنه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۷ ۲۳ دی ۱۳۹۷
شمام کارشناسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۴ ۲۳ دی ۱۳۹۷
این قدر هم مطمئن نباش اگر قرار به تسویه حساب های شخصی و جناحی باشه الان باید نصف ایران اعدام شده باشن!!
اذا فسد العالِم فسد العالَم
جلوی فساد رو هر جا بگیری خوبه
Iran (Islamic Republic of)
بی نام
۱۰:۲۹ ۲۴ دی ۱۳۹۷
آقای کارشناس، با همون بصیرتی که آدما رو متهم میکنی کامنت منو بخون ، اون وقت متوجه میشی من ادعای کارشناسی نکردم ، فقط میگم قضاوت بعهده ما نیست!
Iran (Islamic Republic of)
بی نام
۱۰:۳۲ ۲۴ دی ۱۳۹۷
دوست عزیزی که از آیات قرآن در جواب من استفاده کردی ، همون قدر که به وجود خدا ایمان دارم به وجود بازیهای اینچنینی هم معتقدم. شاید تلخ باشه اما قطعا چیزی غیر از این نیست. کافیه یه کم زمان بگذره...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۷ ۲۳ دی ۱۳۹۷
به نظر من البته نظر اگر میشد که حوزه و روحانیت بودجه خودشونو مثل سابق که مردمی بودجه اش تامین میشد و بودجه از بیت المال و دولتها نمی‌گرفت خیلی بهتر بود شاید نتونم توزیع دهم اما خیلی بهتر بود و جایگاه قوی تر ی نزد مردم داشتن
United Arab Emirates
ناشناس
۱۶:۵۱ ۲۳ دی ۱۳۹۷
مرگ بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۰ ۲۳ دی ۱۳۹۷
چه ربطی به آمریکا دارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۴ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
چون شاید مزدور امریکا باشه
Iran (Islamic Republic of)
محمد رسولی
۱۶:۴۹ ۲۳ دی ۱۳۹۷
اصلا یعنی که چی؟/
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۱ ۲۳ دی ۱۳۹۷
این همه توضیح داده شده باز عده زیادی رای منفی داده اند پس اصلا یا متن را نخوانده اند یا متوجه نشده اند یا الکی رای منفی داده اند یا چیزی از اسلام نمیدانند فریب حرفهای پوچ ایشان را خورده اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۳ ۲۳ دی ۱۳۹۷
فریب خورده ان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۰ ۲۴ دی ۱۳۹۷
برادر یا شما عمق حرف های ایشان را نمیفهمید یا ما از حرف های شما چیزی نمیفهمیم البته مطلب رو هم خوندم که جز تهمت و بهتان های کثیر چیزی در آن یافت نمی شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۲ ۲۳ دی ۱۳۹۷
خدا خودش درمورد این فرد تصمیم خواهد گرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۵ ۲۳ دی ۱۳۹۷
چرا این همه انتقاد هیچ کس پاسخگو نبود خیلی چیزها را مطرح کرد هیچ کس پاسخگو نبود
Iran (Islamic Republic of)
غلامرضا
۱۵:۵۰ ۲۳ دی ۱۳۹۷
قضاوت بامردم که حرفاش درست بوده یانادرست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۵ ۲۳ دی ۱۳۹۷
اینها نظرات کارشناسیه
یعنی چی قضاوت با مردم؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۲ ۲۴ دی ۱۳۹۷
اگر اینها نظرات کارشناسیه لابد شماهم کارشناسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۱ ۲۳ دی ۱۳۹۷
این آقا درباب برادران داعشی!! هم حرفایی زده که سایت YJC بهشون بپردازه - ابعاد شخصیتی این آقا بیشتر آشکار میشه.
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۵:۳۷ ۲۳ دی ۱۳۹۷
هر کسی آزاد است که حرف و نظرش را بگه - ما فقط می توانیم نقد کنیم. ما اول باید خودمان را ثابت کنبم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۵ ۲۳ دی ۱۳۹۷
بابا صلوات بفرستین
خون خودتونم کثیف نکنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۴ ۲۳ دی ۱۳۹۷
علی برکت الله. از این روحانی ها کم نداریم
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۱۴:۵۱ ۲۳ دی ۱۳۹۷
ما که دوستش داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۴ ۲۳ دی ۱۳۹۷
ان شاء الله باهاش محشور بشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۶ ۲۳ دی ۱۳۹۷
باهاش محشور بشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۹ ۲۳ دی ۱۳۹۷
باشه داشته باش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۹ ۲۳ دی ۱۳۹۷
آدم خوبی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۶ ۲۳ دی ۱۳۹۷
خوب و بد رو از ظاهر افراد تشخیص نمیدن
United States of America
ناشناس
۱۵:۵۹ ۳۰ فروردين ۱۳۹۸
آدم خوبی بود؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۹ ۲۳ دی ۱۳۹۷
مخالفم .....
Iran (Islamic Republic of)
محمدامین
۱۴:۳۴ ۲۳ دی ۱۳۹۷
متاسفانه توی مراسم دهه عاشورا خیلی از صحبت هایی که شاید تا هفتاد درصد شبیه گفته های این باباست، شنده می شه و کسی اعتراضی نمی کنه ، همه فقط منتظرند یه چیزی بشنوند و گریه کنند!!! هر چی باشه!!!

یه بار توی مراسم عزاداری یه عده که تاره خودشون رو بسیجی هم می دونستند که من اون ادعا رو فقط ادعا می دونم، یه 5 دقیقه حرف زدم ، گفتم میخواهید خدا شما رو در فردای قیامت در کنار امام حسین و در زو عاشورای سال 61 بنویسه و به حساب بیاره! همه گفتند بله بله، گفتم تو همین دنیاتون و تو همین شهرتون و تو همین محلتون ، هر کجا ظلمی دیدید جلوش بایستید و هر کجا مظلومی دیدید ازش دفاع کنید مخصوصا اگه اون ظالم دوست مسجدیو هیئتی شما باشه و اون مظلوم یه گبری باشه که تا حالا تو مسجد نرفته!! از فرداش عذرم رو محترمانه خواستند!!! چون اونا هم فقط دوست داشتند یکی یه چیزایی مثل همین بابا بگه و گریه کنند و تو سر و مغزشون بزنند ، همین!!!
Iran (Islamic Republic of)
سروش
۱۴:۰۸ ۲۳ دی ۱۳۹۷
اگه ممکنه به محل تحصیل و اساتید ایشون اشاره ای بشود بالاخره این لاطعالات را از کسی یاد گرفه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۲۳ دی ۱۳۹۷
اینها نفوذی هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۶ ۲۳ دی ۱۳۹۷
فکر کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۴ ۲۳ دی ۱۳۹۷
این همه حضرت اقا درباره نفوذ هشدار دادن اما کسی گوش نکرد نمونش این
Turkey
حسن
۱۶:۱۶ ۲۳ دی ۱۳۹۷
حضرت آقا کیه؟؟؟!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۵ ۲۳ دی ۱۳۹۷
در جواب حسن آقا :وصیت نامه شهید حججی را بخوان متوجه میشی حضرت آقا کیه
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۳:۳۴ ۲۳ دی ۱۳۹۷
اللهم عجل لولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۱ ۲۳ دی ۱۳۹۷
دیگر کسی که به این پیام منفی بدهد وضعیتش مشخص است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۲ ۲۴ دی ۱۳۹۷
منفی!!!!!!!!!!!???????
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۸ ۲۳ دی ۱۳۹۷
الله اعلم . بالاخره یه روز همه مون می فهمیم کی راست میگه و کی دروغ !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۲۳ دی ۱۳۹۷
سلام. این مثل رفتار سلیمان بن صرد است که منتظر بود امام حسین علیه السلام به کوفه بیاد دستور جهاد بده بعد آماده جهاد بشه. ما باید همیشه قدرت تحلیل و اقدام به موقع رو داشته باشیم نه اینکه منتظر گذشت زمان و روشن شدن وقایع برای آیندگان باشیم. پس تکلیف حال حاضر ما چی میشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۷ ۲۳ دی ۱۳۹۷
تکلیف شما؟؟؟
2 بار ازتصمیم کبری 11 بنویس
Iran (Islamic Republic of)
بنده مرید
۱۳:۰۵ ۲۳ دی ۱۳۹۷
اگر در قدیم روحانیت در میان عامه مردم وجهه و جایگاه والایی داشت، دلیلش مردم داری و رفتار واخلاق مناسب روحانیون بود. و اگر امروز آن جایگاه را ندارند باز هم مقصر فقط خود روحانیون هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۳ ۲۳ دی ۱۳۹۷
روحانی باخدا و باایمان هم البته کم نداریم
و خواهشا رفتار یه عده رو پای همه ننویسین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۸ ۲۳ دی ۱۳۹۷
لطفا یه مثال بزنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۳ ۳۱ فروردين ۱۳۹۸
روحانی همیشه مردم داره و اصلا یکی از معیارهای روحانیون هست
من به شخصه ندیدم روحانی که با مردم تندی کنه یا مغرور باشه .
Iran (Islamic Republic of)
انتظار
۱۲:۴۳ ۲۳ دی ۱۳۹۷
ما در کشورمون در تبلیغ دینی جذابیت نداریم تبلیغ دین هم اگر هنرمندانه باشد جذابیت وتشنگی ایجاد می کند که ایشون از این خلا استفاده می کنند هم مطرح بشن و هم اسلام بی تفاوت رو تبلیغ کنن.
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۲:۳۴ ۲۳ دی ۱۳۹۷
هرچه بگندد نمکش می زنند ، وای به روزی که بگندد نمک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۱ ۲۴ دی ۱۳۹۷
این نمک نیست خودشوبه شکل نمک دراورده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۰ ۲۴ دی ۱۳۹۷
ناشناس عجب جمله ای گفتی؛ گل گفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۶ ۲۳ دی ۱۳۹۷
وقتی ایشون میبینه یکسری آدم بیکار و بعضا حاشیه ساز دائما تو اینستاگرام لایکش میکنن همین میشه تو عالم هستی هرچیزی رو نگاه کنیم متضاد هم داره خوبی وبدی،زیبائی وزشتی،صدای بلند وصدای آرام، نر وماده و توهرچیز دیگری و البته که درمقابل بهشت جهنمی هم وجود دارد که قطعا آمهای منحرفی چون ایشون که برای ارضا شدن میل دنیوی خودش که میتونه حتی چند هزار لایک بیشترباشه حاضرمیشه قرآن رو تحریف کنه که اگر جرات بیشتری پیداکنه حتما به انکار هم خواهد رسید این افراد جاشون فقط تو سلول انفرادی هست تا افکار کثیفشون هم برای همیشه بایگانی بمونه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۸ ۲۳ دی ۱۳۹۷
هر کس به تحریف قرآن معتقد باشد در واقع مسلمان نیست ، خداوند خود از این کتاب محافظت میکند و در طی این چندین قرن بدون تغییر مانده است .

در منطقه ما قرآنی وجود دارد که مربوط به 1300 سال پیش هست و از سراسر کشور برای دیدن آن می آیند ، دقیقاً همان قرآنی هست که هم اکنون در اختیار داریم و در سراسر جهان وجود دارد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۶ ۲۳ دی ۱۳۹۷
منطقه ی شما کجاست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۹ ۲۳ دی ۱۳۹۷
منطقه 24
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۹ ۲۳ دی ۱۳۹۷
منطقه 51
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۳ ۲۳ دی ۱۳۹۷
کسانی که منفی دادند یعنی چه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۴ ۲۳ دی ۱۳۹۷
بیشترین ضربه رو به اسلام همین علمای اسلام نما وارد میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۸ ۲۳ دی ۱۳۹۷
وای وای وای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۱ ۲۳ دی ۱۳۹۷
هرچقدرهم ادم بدی باشه نبایدیکطرفه به قاضی نشست ای کاش درتلویزیون بین ایشون وعلمای دیگرمناظره مییگذاشتن تاحرف حق ثابت بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۲ ۲۳ دی ۱۳۹۷
سلام وسط مطالب یه سایت رو ضمیمه کردن برای ادمای مثل شما
افشاگری درباره روحانی خلع لباس شده/ از التماس دعا خواستن برای داعش تا رد درخواست مناظره + فیلم این رو هم ببین و شما یک طرفه به قاضی نرید خواهشا و شما هم در حد متخصصین امور دینی نیستید که براشون تعیین تکلیف میکنید که اون ها یه طرفه رفتن به قاضی داری به متخصص درس میدی !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۰ ۲۳ دی ۱۳۹۷
متخصص مکانیک؟!؟!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۳ ۲۳ دی ۱۳۹۷
واقعا باعث ناراحتی و تاسف است و متاسفانه نمیدانم حوزه علمیه و واحدهای نظارتی بر مبلغین خوابند یا اصلا نیستند
Germany
ناشناس
۱۱:۲۹ ۲۳ دی ۱۳۹۷
سلام علی من اتبعی الهدی
چقدر زود قضاوت میکنم و با ادله ظاهری دست و پا شکسته افراد را به زیر میکشیم یا بالا میبریم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۳ ۲۳ دی ۱۳۹۷
یعنی شما از دادستان ویژه روحانیت زیاد میدونی؟ بابا خیلی باحالیمممممممممممم
Iran (Islamic Republic of)
سید رضا
۱۰:۵۰ ۲۳ دی ۱۳۹۷
امام عزیز ؛ از این نفوذی های حوزه دلش خون بود !!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۸ ۲۳ دی ۱۳۹۷
نتیجه این تفکرات چیزی جز بی دینی بی بند باری نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۴ ۲۳ دی ۱۳۹۷
آدم یاد شیخ جیکاک دوره قاجا میفته ! دین همیشه افیون ملتهای عاطفی و غیرمنطقی خاورمیانه بوده و خواهد بود .همونطور که داعش سبز میشه همونطور که طالبان رشد میکنه و هزاران شعبه از اسلام که همه دروغی برای کسب موقعیت ، قدرت و ثروت هست .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۵ ۲۳ دی ۱۳۹۷
اول که ریشه یابی نکردی عزیزم چون این هایی گفتی اکثرا دست پرورده سرویس های جاسوسی جهت انحراف هستن پس یه ریشه یابی دقیق بگو بعد حرف های شبه تخصصیت رو مطرح کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۵ ۲۳ دی ۱۳۹۷
من حتی فیزیولوژی صورت و جمجه ایشون رو مطابق ژنتیک قوم بنی اسرائیل ارزیابی میکنم
Iran (Islamic Republic of)
حق مولا علی است
۱۰:۴۱ ۲۳ دی ۱۳۹۷
ایشان در حوزه چگونه وچه چیزی آموختند که بدیهی ترین مباحث مطروحه در قرآن را بسادگی منکر میشوند.علت چیست که در آنجا علیمحمد باب نیز امکان ظهور می یابد ؟وخزعبلات خویش را برکلام کاربردی قرآن رجحان می بخشد . ؟
کوتاهی از حوزه است هرچند خداوند خود در قرآن علت انحراف وزاویه گرفتن از حق را تبین فرمود ،آنجا که که فرمود :
"فلما زاغوا چون کجروی کردند ، ازاغ الله قلوبهم ، خدا نیز دلهایشان را کج کرد .
انحراف در رفتار ،رذالت باطنی وناپاک عمل کردن موجبات انراف در مسیر را نیز در پی دارد .
اللهم الجعل عواقب امورنا خیرا
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل
۱۰:۴۱ ۲۳ دی ۱۳۹۷
هر کسی لیاقت پوشیدن لباس مقدس تبلیغ اسلام را ندارد. حوزه های محترم علمیه باید گزینش برای ورود طلبه ها در حوزه انجام دهند . لطفا لطفا هر کسی را به حوزه راه ندهید و به تن هر طلبه ای لباس مقدس -تبلیغ دین مقدس اسلام- را ندهید. در ضمن طلبه ها بعد از معمم شدن حتماً باید پایش و نظارت شوند.
-
ناشناس
۱۰:۳۹ ۲۳ دی ۱۳۹۷
باید به ده سال پیش برگردیم که حضرت آقا پروژ نفوذ غرب را گوشزد میکردند و مردم را از نفوذ آگاه میکردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۹ ۲۳ دی ۱۳۹۷
دشمن میخواهد از آب گل آلود یه سری داخلی ماهی هاشون رو بگیرن فرق نداره توی افتصاد ی باشه یا اجتماعی یا فرهنگی ....
Iran (Islamic Republic of)
روح
۱۰:۱۸ ۲۳ دی ۱۳۹۷
افرادی با پیشینه روحی روانی برای اسم در کردن دراین لباس برای مطرح کردن خودشان به سخیفترین اقدامات روی اورده وخود را مطرح میکنند این فرد دقیقا شبیه فردی دیوانه در شیراز در دوره قاجار بود که خود را بها نامید و نهایتا فرقه ذاله بهایت را انگلیس بنام این دیوانه رقم زد
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۰:۱۷ ۲۳ دی ۱۳۹۷
باید مناظره میکردن باهاش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۲۳ دی ۱۳۹۷
نیومده
-
ناشناس
۱۳:۴۵ ۲۳ دی ۱۳۹۷
چيزي كه عيان است چه حاجت به مناظره... اين يارو داره نص صريح قرآن ر انكار ميكنه. ما ها هم ياد گرفتيم همه چي را با مذاكره و مناظره و .... به پيش ببريم.
Iran (Islamic Republic of)
حقیقت
۱۰:۱۶ ۲۳ دی ۱۳۹۷
اینجا هست که میگه . خدا یا مارا به خودمون وا نگذار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۱ ۲۳ دی ۱۳۹۷
چقدر دیر بفکر افتادید، جواب گمراهی اون همه جوون که طرفدار این اقا شدن رو قیامت چجور میخواید بدید!
-
ناشناس
۱۳:۴۸ ۲۳ دی ۱۳۹۷
آدمي زاد غير قابل پيش بيني است. همه كه مثل شما نيستند. اين روحاني نما را دشمنان ما گمراه كردند.مگه منتظري كي بود و چي شد كه بعد از اين همه مجاهدت و ولايت مداري ‏، دقيقا مقابل امام و انقلاب وايستاد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۹ ۲۳ دی ۱۳۹۷
قران مجسم امام علی بود که شبها از خوف خدا خواب نداشت .درصوتی که معصوم بود آقای اقامیری بهتره سری به نهج البلاغه بزنه وببینه امام اول شیعیان امیر مومنان .یعسوبالدین از قیامت واز رحمت وعذاب خداوند چی گفته ائمه ما که مصون از خطا بودن چه ترسی از عذاب وانتقام الهی داشتن .ماکه جای خود داریم.اینگلیس همیشه مهره های داره خوش خط خال در تاریخ معاصر مشرق زمین میشه پر بوده از این آدما.مثل شیخ چیکاک که در ایل بختیاری نفوذ کرد وبراگراه کردن مردم ریشش رو از نوعی نخ نسوز درست کرد که نمی سوخت ویا در نعلینش آهن ربا گذاشته بود که به کمک عصایی که سرش آهن بود اون کفش جلو پاش صاف میشد واینهارو از مقامات ومعجزات خودش میدونست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۶ ۲۳ دی ۱۳۹۷
حداقل اين انتظار از حوزه مي رود در اين مسئله مهم با اين گونه اشخاص مناظره ديني داشته باشد تا شبهات ديني بر طرف شود .
Iran (Islamic Republic of)
امین248
۰۹:۴۱ ۲۳ دی ۱۳۹۷
این ... چطوری طلبه شده؟
United States of America
ناشناس
۲۰:۰۳ ۳۰ فروردين ۱۳۹۸
چطوری طلبه شده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۵ ۲۳ دی ۱۳۹۷
ایشان نباید خط قرمز ها را رد کند.
Germany
محمدابراهيم ايماني
۰۹:۳۰ ۲۳ دی ۱۳۹۷
دوستان البته اين رو هم بدونيد كه بخش اعظمي از اختلاسها وبخور بخورها توي اين مملكت توسط كساني انجام شده كه ادعاي دينداري شون گوش عالم رو داشته كر ميكرده.اگه نياز به برخورد بوده بايد خيلي قبل ترها انجام ميشده نه حالا كه نفس مردم ضعيف به شماره افتاده .
Iran (Islamic Republic of)
سمیه
۰۹:۲۸ ۲۳ دی ۱۳۹۷
باید به همه دوستانی که مخالف این آقا هستند و متوجه افکار ضد دین ایشان شده اند تبریک بگم وخوشحالم که هنوز افراد با بصیرت در کشور ما زیادند خدا پشت و پناه همه شما باشه انشالله که همه یاران مهدی عج هسیتد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۵ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
متاسفم برات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۷ ۲۳ دی ۱۳۹۷
ایشون یک عالم دینی است ولی ندای مخالف دارد مباحثه ومکاشفه باید بین علما باشد یا آنها توجیه شوند یا ایشان .
United States of America
محمود
۰۹:۲۲ ۲۳ دی ۱۳۹۷
اعدامش کنید این خائن را
United States of America
ناشناس
۱۷:۳۸ ۲۳ دی ۱۳۹۷
الهم اشف کل مریض
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۰ ۲۳ دی ۱۳۹۷
فقط دنبال کاسبی بوده
میخواست دیده شه که ازش پول در بیاره. اول با حرفای خارج از عرف و دینش معروف شد بعدم کلاسای روش زندگی راه انداخت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۶ ۲۳ دی ۱۳۹۷
خوب دیگه چه خبر ؟
Australia
محسن
۰۹:۱۰ ۲۳ دی ۱۳۹۷
در یک باغ بزرگ ، همیشه که درخت میوه و گل و سبزه و .... نمیروید ، گاهی در بین این گلها ، چند علف هرزه و قارچ و انگل هم پیدا میشه ، حالا وظیفه ما اینه که نزدیک اونها نریم و جذبشون نشیم و مسئولین هم سریعتر اونها رو ریشه کن کنند./
Singapore
حمیدرضا میرکیانی
۰۹:۰۹ ۲۳ دی ۱۳۹۷
امثال آقا میری باید خیلی زودتر از آنکه نفوذشان در بین جوانان و ایجاد انحرافات خرافی شکل بگیرد شناسائی شوند , سیاست یهود برای تحریف هر نوع تفکر و اعتقادات دینی ایجاد خرافات و بدعت های نادرست مخصوصاً بین جوانان است , قشری که متاسفانه دولتمردان ما از آن غافل بوده اند , خدا شر خائنین و ناکثین را از سر این ملت و کشور کوتاه کند , ان شاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۰ ۲۳ دی ۱۳۹۷
انشالله
Iran (Islamic Republic of)
j
۰۹:۲۶ ۲۳ دی ۱۳۹۷
مقصر ورودی حوزه است.که اینقد راحت هرکسی میره حوزه و لباس میگیره.حالا جایی دیگه خواستی بری اونقد فیلتر گذاشتن و سختش کردن که پشیمون میشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۵ ۲۳ دی ۱۳۹۷
در مورد عذاب ها که در آیات آمده از دکتر الهی قمشه ای هم سوال کنید و نظر ایشان
را هم جویا شوید چون پدر شان از متر جمان قرآن بودند
Netherlands
ناشناس
۱۴:۵۲ ۲۳ دی ۱۳۹۷
پدرشون مترجم بودن نه خودشون.
خدا پسر نوح رو برای امثال شما مثل زده(البته من اقای قمشه ای رو منظورم نیست کلا میگم، شاعر هم میفرماید:گیرم پدر تو بود فاضل ، از فضل پدر تو را چه حاصل)
نمونه ی هم عصر خودمون هم شهید مطهری و پسرش ، شهید بهشتی و پسرش :)
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۹:۰۰ ۲۳ دی ۱۳۹۷
تنها چیزی که به این شیخ میشه گفت آخوند انگلیسی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۲ ۲۳ دی ۱۳۹۷
الان به نفع منافع شما بود میگفتید حفظ الله خجالت بکشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۷ ۲۳ دی ۱۳۹۷
شیخ نیست سیداست اولاد پیامبر به پیامبر واگذارش کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۶ ۲۳ دی ۱۳۹۷
روحانی خوبی نبود
Iran (Islamic Republic of)
مهدي
۰۸:۵۴ ۲۳ دی ۱۳۹۷
هر كس كه با آل علي در افتاد

از روي زمين ورافتاد
Iran (Islamic Republic of)
نصیر
۰۸:۵۴ ۲۳ دی ۱۳۹۷
هنوز قرآنی که خود امام علی ع با دست خط خودشون نوشته و قرآن های با عمر نزدیک به هزار ساله در اماکن مقدس و بعضی حوزه ها وجود داره چه طور می تونیم ادعا کنیم قرآن تحریف شده وقتی خدا و پیامبرص قسم خوردن که بزرگترین معجزه قرآن عدم تحریف اون هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۰ ۲۳ دی ۱۳۹۷
کسانی که به این پیام منفی دادند مسلمان نیستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۳ ۲۳ دی ۱۳۹۷
ایشون یک روحانی به تمام معنا هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۰ ۲۳ دی ۱۳۹۷
استغفار کن تا دير نشده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۰ ۲۳ دی ۱۳۹۷
روحانی مورد پسند افکار ضد عدالت و علی(ع)...،، شیعه مورد قبول یو اس آ .. و مرد قبول .. ساده دلان
Iran (Islamic Republic of)
جانباز
۰۸:۵۳ ۲۳ دی ۱۳۹۷
این باباکه معلوم الحاله یا سردرآخورانگلیس داره یابه تعبیرحضرت آقا شیعه انگلیسیه یا مروج بهائیت. اماکسانیکه به طرفداری از وی منفی دادند بیشترناآگاه هستندوالبته برخیشون متعصب ومغرض.ناآگاهها بروندیکبار-فقط یکبار-سوره مبارکه واقعه رابخوانندتامطلب درست دستگیرشون بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۰ ۲۳ دی ۱۳۹۷
اینایی که منفی دادن یعنی باخوندن یکبارسوره واقعه هم مخالفن؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۹ ۲۳ دی ۱۳۹۷
از مکافات عمل غافل مشو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۲ ۲۳ دی ۱۳۹۷
گندم از گندم بِـرویَد، جو ز جو!
Iran (Islamic Republic of)
ع ف
۰۸:۴۸ ۲۳ دی ۱۳۹۷
تو حوزه ها بگردید ببینید چند نفر مثل ایشان هستند تا دیر نشده اقدام کنید.
Iran (Islamic Republic of)
سید عباس
۰۸:۴۵ ۲۳ دی ۱۳۹۷
باسلام وتحیات کثیره چون عقائدش درسطح وسیعی از جامعه از طریق شبکه های اجتماعی منتشر شده لازم است شبکه ملی برنامه ای تدوین کند که باحضور خودش وکارشناسان خبره به بررسی موضوعاتی که مطرح کرده است پرداخته شود وبرای عموم مردم کنه عقایدش مبرهن شود خلع لباس شدن دردی دواء نمی کند چون شبکه های مجازی بامظلوم نمایی از این فرد یک اسطوره افسانه ای می سازنند!
بایدافکار وعقایدش برای عموم تبیین شود والسلام علیکم ورحمت الله وبرکاته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۱ ۲۳ دی ۱۳۹۷
متاسفانه در حوزه افراد بیسوادی مثل این طلبه نما نفوذ کرده اند که میطلبد مدیریت حوزه برنامه ای اورژانسی برایشان داشته باشند .این افراد کوته فکر خیلی زود جذب بیگانگان نشوند و تبدیل به قهرمانهای کاغذی میشوند !!!
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۸:۳۹ ۲۳ دی ۱۳۹۷
با مدرک و دلیل اثبات شده و ثبت شده
ایشان حق الناس زیلدی بدهکارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۸ ۲۳ دی ۱۳۹۷
تن آدمی شریف از به جان آدمیت ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۳ ۲۳ دی ۱۳۹۷
پدر جان، وقتی شعری رو کامل بلد نیستی ننویس و جناب «سعدی» رو هم مکدّر نکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۸ ۲۳ دی ۱۳۹۷
دعوت به مناظرش کنیم، این جور برخورد کردن باعث کنجکاوی افراد وترویج افکار نا صحیصش میشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۹ ۲۳ دی ۱۳۹۷
قبلا دعوت شده نپذیرفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۵ ۲۳ دی ۱۳۹۷
اینها در مقابل علما حرفی برای گفتن ندارند و فقط آنهایی را که اطلاعات زیادی ندارند از راه راست منحرف میکنند و گرنه می آمدند مناظره میکردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۶ ۲۳ دی ۱۳۹۷
پروژه نفوذ اسرائیل و انگلیس و آمریکا در بین روحانیت خیلی بیشتر شده است حالا اگر یک آدم عادی بود اعدامش میکردند
چرا این شیطان بزرگ را اعدام نمیکنید تا درس عبرت برخی روحانیونی بشود که با غربی ها هم آخور شده اند
۱۲
آخرین اخبار