پربازدیدهای وبگردی؛

۵ شغل پردرآمد ایران / میزان عیدی امسال کارگران / مراسم تجلیل نجومی از شاهزاده قجری در حراج پایتخت / جنجال‌های حسن آقامیری از کی شروع شد؟ / سه انتقاد جدی به سبک رفتاری زائری‌ها و آقامیری‌ها

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته خبری، گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی را مشاهده می‌کنید.

آیا اجنه ‌قادر به ورود در زندگی ما هستند؟ / سریع‌ترین راه رسیدن به ثروت در ایران چیست؟ / بیماری مرموز آقای خوش صدا دقیقا چیست؟ / از هراس یانکی‌ها در خلیج‌فارس تا تحقیری که تاریخی شد


۵ شغل پردرآمد در ایران را بشناسید

یکی از مهمترین مشغله‌های فکری افراد جامعه انتخاب شغل مناسب است، زیرا ما برای چرخاندن زندگی به شغل نیاز داریم و زمان زیادی از عمر خود را به کار کردن می‌گذرانیم.


عیدی امسال کارگران چقدر است؟ + جدول

مبنای پرداخت عیدی کارکنان مشمول قانون کار، در صورتی که یکسال کامل در محل کار فعلی خود سابقه پرداخت حق بیمه داشته باشند، معادل دو ماه حقوق پایه آن‌ها محاسبه می‌شود.


مراسم تجلیل نجومی از شاهزاده قجری در حراج پایتخت / آیا بازهم پای «پول کثیف» در میان است؟ + فیلم و تصاویر

گرچه تخصص شاهزاده قجری ساخت ستاره شش پر داوود است، اما نشان داده شرکت در حراجی هم تخصص اوست.


اختلاف سنی عجیب بازیگران ایرانی با همسرانشان + تصاویر

هنرمندان از اقشاری هستند که نوع زندگی، روابط و نحوه معاشرت‌شان مورد توجه مردم است، ازدواج و زندگی شخصی هنرمندان هم از مواردی است که برای طرفداران‌شان جذاب می‌باشد.


جنجال‌های حسن آقامیری از کی شروع شد؟

حجت‌الاسلام آقامیری با سخنرانی‌های جنجالیش به شهرت رسید و حالا بخاطر برخی دیدگاه‌ها خلع لباس شده است.


چگونه بوی عطرتان همه جا را بردارد؟

فرقی نمی‌کند که هدف‌تان از عطر زدن چیست، می‌خواهید دیگران را تحت تاثیر قرار دهید یا اعتماد به نفس‌تان را بالا ببرید، در هر صورت شما باید شیوه درست خرید و استفاده از عطر، طریقه نگهداری آن و... را بدانید.


ماجراى ثبت بقعه پدر یک نماینده اصلاح طلب در لیست امامزاده‌ها/ چرا اقدامى براى حذف این بقعه از لیست امامزاده‌ها نشد؟

میرزاده در پاسخ به اینکه آیا پدر شما امامزاده بوده گفت: من به‌ عنوان پسر آن مرحوم بهتر است درباره‌اش حرف نزنم؛ بروید از مردم منطقه بپرسید که ایشان چه کسی بوده و برای چه مردم از جیب خودشان برای مقبره ایشان هزینه و نذر می‌کنند.


«الحدیده» رؤیایی از دست رفته برای متجاوزین + تصاویر

با وجود گذشت قریب به ۴ سال از آغاز تجاوز نظامی سعودی علیه یمن، به اهداف خود در این کشور به ویژه در استان «الحدیده» به مثابه رؤیایی از دست رفته می‌نگرند.


چقدر برای همسرمان وقت بگذاریم تا رابطه مان خراب نشود؟

آدم‌ها تفاوت‌های زیادی با یکدیگر دارند و نمی‌توان نسخه کلی برای روابط همه افراد پیچید، اما گاهی شنیدن تجربه دیگر می‌تواند به استحکام روابط ما کمک بسیاری بکند.


سه انتقاد جدی به سبک رفتاری زائری‌ها و آقامیری‌ها

سه انتقاد به سبک رفتاری آقای زائری و آقامیری وجود دارد. عمق رنج، بجهت این است که با دو طلبه مواجهیم؛ دونفر اهل دین که مع الاسف در حال تکثیرند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار