اردوغان: پس از پاکسازی منبج و شرق فرات، نوبت به بقایای داعش می‌رسد

رئیس‌جمهور ترکیه گفت پس از عملیات نظامی ارتش این کشور در منبج و منطقه شرق فرات در سوریه، آنکارا علیه بقایای گروه تروریستی داعش وارد عمل خواهد شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه، گفت: پس از پاکسازی منبج و منطقه شرق فرات از یگان‌های مدافع خلق، نوبت بقایای داعش خواهد رسید.  ترکیه منطقه امن در شمال سوریه ایجاد خواهد کرد. در مسئله سوریه دستاورد‌های بزرگی داشتیم و باید برای آینده خود، در این‌باره با قاطعیت عمل کنیم.

او افزود: «حزب کارگران کردستان و یگان‌های کرد مدافع خلق و داعش، گروه‌های تروریستی هستند که هرگز با ترکیه در یک جبهه قرار نخواهند گرفت.»

رئیس جمهور ترکیه به تماس تلفنی اخیر خود با ترامپ نیز اشاره کرد و گفت: دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، در تماس تلفنی بار دیگر بر تصمیم خود برای عقب‌نشینی کامل از سوریه تاکید کرد.

 اردوغان در ادامه اظهاراتش تاکید کرد: قدرت‌های بسیاری سوریه را به خاک و خون کشیده اند و کسانی که از ترکیه می‌خواهند دست به سینه منتظر بماند، کسانی هستند که خواهان وقوع بحرانی مشابه در ترکیه هستند؛ اما اجازه چنین کاری را نخواهیم داد.

انتهای پیام/

برچسب ها: ترکیه ، داعش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Switzerland
سعیدفروزانفر
۰۱:۲۸ ۲۶ دی ۱۳۹۷
باید اصلاح کرد این سخنان اردوگان را
بعد از پاکسازی سوریه از تروریست‌ها نوبت به پاکسازی ارتش ترکیه از سوریه خواهد رسید
آخرین اخبار