دورخیز فیلم «کتاب سبز» برای کسب جایزه اسکار ۲۰۱۹

تهیه کننده فیلم «کتاب سبز» در جشنواره «جوایز صنفی تهیه کنندگان» جایزه بهترین فیلم این مراسم را از آن خود کرد و احتمال دارد جایزه اسکار ۲۰۱۹ را هم بگیرد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی، فیلم سینمایی «کتاب سبز» که در جشنواره‌های بسیاری از جمله «گلدن گلوب» برنده بهترین فیلم و نقش مکمل مرد و همچنین نامزد بهترین بازیگر مرد شده بود، در جشنواره «جوایز صنفی تهیه کنندگان» با حضور رقیبان شایسته‌ای مانند فیلم‌های «ستاره‌ای متولد میشود»، «معاون» و «سوگلی» برنده جایزه‌ این جشنواره شد.

این جشنواره در حدود ۸۲۰۰ عضو دارد.از نکات جالب این جشنواره این است که از ۲۹ نامزدی که درتاریخ این جشنواره جایزه گرفته اند، ۲۰ فیلم در همان سال، جایزه اسکار را دریافت کرده اند. فیلم «شکل آب» از جمله فیلم هایی است که سال گذشته جایزه بهترین فیلم اسکار را گرفته بود.

پیتر فارلی، تهیه کننده فیلم «کتاب سبز»، به نمایندگی از دیگر تهیه کنندگان این فیلم جایزه را دریافت کرد و در این جشنواره اعلام کرد: «من به این جوایز نیازی ندارم! اما باز هم خیلی از شما بابت این جایزه ممنونم.» از صحبت‌های این تهیه کننده اینطور برداشت می شود که آن‌ها این فیلم را برای دریافت جایزه در اسکار آماده کرده اند.

ماهرشالا علی، بازیگر درخشان این فیلم با دریافت جایزه گلدن گلوب، شانس زیادی برای دریافت جایزه در اسکار امسال را دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار