وزیر ورزش و جوانان:

تسهیل فرآیند ایجاد کسب و کار با سرمایه کوچک

با مدیریت جوان‌ترین استاندار کشور در گیلان و به پشتوانه موفقیت ایشان در اجرای طرح های مرتبط با جوانان ،می توان نسبت به اجرای طرح هزار روستا و هزار ورزشگاه در استان خوشبین بود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مسعود سلطانی فر در هفتاد و دومین جلسه ستاد امور ساماندهی جوانان که با حضور سالاری استاندار گیلان برگزار شد، با اشاره به پیشنه فرهنگی و تمدنی مردم گیلان گفت: اگر بتوانیم از تمام ظرفیت‌های اجتماعی و فرهنگی برای برگزاری برنامه‌های مختلف چه در بخش ورزش و چه در بخش هنر استفاده کنیم، می‌توان شاهد نتایج خوبی در گیلان به واسطه فرهنگ دیرینه مردمان این منطقه بود.

وزیر ورزش و جوانان افزود: با توجه به اینکه هنوز در گیلان بافت روستایی قابل توجه است، با توسعه امکانات ورزشی در این استان می‌توان اوقات فراغت مردم را کیفیت بخشید و گام مثبتی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برداشت.

وزیر ورزش و جوانان گفت: ایده هزار روستا و هزار ورزشگاه در گیلان طرحی رویایی و دوردست نیست و به یقین با مدیریت جوان‌ترین استاندار کشور در این استان و به پشتوانه موفقیت ایشان در اجرای طرح‌های مرتبط با جوانان، می‌توان نسبت به اجرای طرح مذکور خوشبین بود.

سلطانی فر گفت: بنده انتظار دارم مردم این استان و مسئولان برای توسعه سمن ها، مشاوره‌های ازدواج و گسترش دفاتر مشاوره همراهی کنند تا آمار ازدواج را بالا ببریم، زیرا تاثیر مطلوب حاصل از فعال شدن مراکز مشاوره در استان‌های مختلف بر تحکیم بنیاد خانواده به اثبات رسیده است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به هویت بخشی سازمان‌های مردم نهاد اشاره کرد و افزود: در این زمینه طی دو سال گذشته اقدامات خوبی صورت گرفته و در تلاشیم تا با هویت بخشی به سازمان‌های جوانان و مردم نهاد در راستای کاهش آسیب‌های قشر جوان و همچنین استفاده از توانمندی و خلاقیت‌های آنان در تمامی عرصه‌ها بهره‌مند شویم.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه ۱۸ سال قبل در گیلان استاندار بودم و ظرفیت‌های این استان را می‌شناسم، افزود: آمار و اطلاعاتی که نمایندگان استان در خصوص طلاق و ازدواج مطرح کردند نگران کننده است، اما با شناختی که از منطقه دارم، تاکید دارم که ساختار اجتماعی و پیوند‌های این استان هنوز پایدار و ارتباطات اجتماعی مردم بسیار خوب است، اما اینکه چرا آمار طلاق و ازدواج در این استان افزایش یافته به طور حتم تابع عوامل متعددی است.

انتهای پیام/آ

هفتاد و دومین جلسه ستاد امور ساماندهی جوانان با حضور استاندار گیلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.