نا امیدی استرالیایی ها از قهرمانی در جام ملت‌های آسیا

رسانه استرالیایی ضمن تحلیل بازی‌های استرالیا، نا امیدی خود را از قهرمانی این تیم در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ ابراز کرد..

نا امیدی استرالیایی ها از قهرمانی در جام ملت‌های آسیابه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رسانه استرالیایی، بازیکنان تیم ملی فوتبال استرالیا در ابتدای بازی سعی در حفظ کلین شیت داشتند. اما با گذشت زمان و اداره بازی از طرف ازبک‌ها هیچ تلاشی برای گل زدن از سوی بازیکنان استرالیایی دیده نشد. این اتفاق بیش از پیش هواداران تیم ملی این کشور را برای قهرمانی مجدد در تورنمنت جام ملت‌های آسیا نا امید کرده است.

این رسانه در ادامه نوشت: تیم ملی استرالیا در بخش دفاع ضعف جدی دارد، بازیکنان خط دفاعی فاصله شان را با دروازه بان زیاد می‌کنند. اما حضور بازیکنی، چون مت رایان ما را کمی امیدوار کرده است تا گل‌های کمتری را دریافت کنیم!

بازیکنان هم چنین در بخش حمله نیز ضعیف عمل کردند و تنها با استراتژی بهترین دفاع حمله است به زمین می‌روند. کافی نیست! تیم دیروز خوش شانس بود که ازبکستان زیاد از طرف بخش دفاعی به ما ضربه نزد. در مقابل تیم‌های قدرتمند باید هوشیارانه و با ذکاوت بیشتری عمل کنیم.

با این حال تیم ملی استرالیا به سختی از سد تیم ازبکستان گذشت و توانست به مرحله یک چهارم رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ صعود کند.


بیشتر بخوانید:

داور دیدار ایران و چین مشخص شد

مسیر ایران تا قهرمانی جام ملت‌های آسیا


انتهای پیام/

آخرین اخبار از جام ملت های آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار