برگزاری اختتامیه طرح «ساماندهی گلزار شهدای همدان»

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان از اختتامیه طرح ساماندهی گلزار شهدا همدان همزمان با دهه فجر خبر داد.

برگزاری اختتامیه طرح «ساماندهی گلزار شهدای همدان»به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، ناصر عارف، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان با بیان اینکه ساماندهی گلزار شهدای شهرستان همدان به اتمام رسیده است گفت: امسال همزمان با ایام دهه فجر جشن اختتامیه طرح «ساماندهی گلزار‌های شهدای استان همدان» در شهرستان بهار برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در کشور ۱۹ هزار و ۶۱۲ گلزار شهید در سطح کشور وجود دارد اظهار داشت: از این تعداد در استان ۷ هزار و ۴۳۳ مزار در قالب ۴۴ گلزار شهری و ۶۴۹ گلزار روستایی وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه کار ساماندهی گلزار شهدا از سال ۸۳ در استان همدان آغاز شده است افزود: امسال همزمان با ایام دهه فجر جشن اختتامیه طرح «ساماندهی گلزار‌های شهدای استان همدان» در شهرستان بهار برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان با بیان اینکه استان همدان خوشبختانه در ساماندهی گلزار شهدا یکی از استان‌های پیشرو است افزود: افتخار بزرگی است که بتوانیم برای مزار شهیدانی که از جان خود برای ارزش‌های انقلاب گذاشتند، خدمت کنیم.

وی با اشاره به اینکه استان همدان دارای ۴۵۰ شهید مفقودالاثر است گفت: یقیناً مزار شهیدان تا ابد به عنوان زیارتگاه و محل نجوای عاشقان خواهد بود.

عارف دیدار با خانواده‌های شهدا، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا و تجدید پیمان با امام و ولایت را از جمله برنامه‌های بنیاد شهید استان همزمان با آغاز ایام‌الله دهه فجر عنوان کرد.

انتهای پیام/ج

 

برگزاری اختتامیه طرح «ساماندهی گلزار شهدای همدان»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.