آیت الله دری نجف آبادی:

ملت ما ۲۲ بهمن پاسخ توطئه‌های دشمنان را خواهند داد

امام جمعه اراک گفت: ملت ما ۲۲ بهمن پاسخ توطئه‌های دشمنان را خواهند داد.

.ملت ما 22 بهمن پاسخ  توطئه های دشمنان را خواهند دادبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، آیت الله دری نجف آبادی امام جمعه اراک و نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی در خطبه‌های امروز نماز جمعه اراک با اشاره توطئه آمریکا در ایجاد پایگاه ضد ایرانی در ورشو گفت: ملت ما ۲۲ بهمن پاسخ توطئه‌ها دشمنان را خواهند داد.

آیت الله دری نجف آبادی افزود:حاشا که این کشور را تقدیم ترامپ و منافقان کنیم و آنان که می‌خواهند در ورشو علیه ایران اسلامی توطئه کنند و با کمک وعده‌های دروغ پایگاه نظامی درست کنند می‌گوییم که ملت ما در ۲۲ بهمن باحضور پرشکوه خود در راهپیمایی پاسخ این توطئه‌ها را می‌دهند.

وی اضافه کرد: ما ملت ایران نشان می‌دهیم در برابر این توطئه‌ها با قدرت با عزت با اقتدار ایستاده ایم و به دشمنان نشان دهیم که باوحدت از کشتی انقلاب و ایران با عظمت و از پایگاه امام زمان دفاع می‌کنیم که این وظیفه دینی و ملی ماست.

امام جمعه اراک ادامه داد: جمعه آینده روز دوازدهم بهمن و آغاز چهلمین سال انقلاب اسلامی است و ۱۲ بهمن و دهه فجر روز‌های پیش روی ماست که دهه فجر را امسال باید همه ملت باشکوه‌تر و با عظمت تراز سال‌های قبل برگزار کنیم

جشن‌های انقلاب زیاده و اسراف نیست

وی با اشاره به اینکه جشن‌های انقلاب زیاده و اسراف نیست و همان شکرگزاریست و بلکه همه ملت ما قدرشناس باشند بیان کرد: امسال دغدغه بیشتری نسبت به توطئه آمریکا که تا کنون توطئه‌های زیادی از جمله نقض برجام انتقال پایتخت به قدس و هزاران توطئه دیگر علیه اسلام و انقلاب انجام داده است داریم..
نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد:خداوند با انقلاب بر ما منت نهاد خصوصا بر ملت شریف استان مرکزی که امام خمینی در این استان رشد یافت و از این استان قیام کرد.

نباید به دشمن اجازه دهیم از مشکلات داخلی ما سوءاستفاده کنند

وی با اشاره به مشکلات موجود در کشور اظهار کرد: مشکلات در کشور وجود دارد، ولی مانباید به دشمن اجازه دهیم از مشکلات داخلی ما سوءاستفاده کنند و مسولان باید با قدرت و قاطعیت با مفسدین مبارزه و دست در دست هم مشکلات را حل کنندوو باید تلاش این باشد که هزینه‌ها راکم کنیم به طوری که ددر حد کفایت باشد.

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه رشد عملی کشور اولین تذکر مقام معظم رهبری است و از نون شب واجب‌تر است تاکید کرد:باید قله‌های بلند علمی را فتح کنیم حتی اگر گرسنه باشیم وهمانطور که رهبری فرمودند: اگر لازم باشد در راه کسب علم شاگردی می‌کنیم، اما همیشه نباید شاگرد و زیر سلطه غرب باشیم وباید از استعداد‌های علمی استفاده کنیم استعداد یابی کنیم.

وی با اشاره به ایام فاطمیه گفت: هدیه با عظمت خداوندتسبیح حضرت زهرا سلام الله علی‌ها است که دوای هردردی است که باید با حضور قلب گفته شود، چون دوای هر دردی است واین تسبیح در زیارت نامه هم وارد شده و به معنای این است که باید اول سراغ خداوند رفت.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.