جمع آوری بیش از هزار رشته دام ماهیان خاویاری غیرمجاز در مازندران

فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان مازندران گفت: هزار و ۸۰۰ رشته دام ماهیان خاویاری غیرمجاز در دریای خزر جمع آوری شد.

سرهنگ دوم عباس پورعلی فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان مازندران در حاشیه نشست با فرماندهان پایگاه‌های حفاظت منابع آبزیان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: نیرو‌های یگان حفاظت منابع آبزیان مازندران در راستای ماموریت‌های مبارزه با صیادان غیر مجاز در دریا، دی ماه گذشته  پس از حدود ۳۳۰۰ نفر ساعت گشت‌های مختلف دریایی و ساحلی و نیز بازرسی و سرکشی از قایق‌ها و لنج ها، موفق شدند حدود ۱۸۰۰ رشته دام ماهیان خاویاری صیادان غیرمجاز را کشف و جمع آوری کنند.

 وی با بیان اینکه ۳۰ مرحله عملیات مشترک با نیروی انتظامی و سایر سازمان‌ها دی ماه امسال در دریا صورت گرفته است، افزود: در همین مدت ۴ دستگاه انواع موتور قایق دریایی، ۳ فروند قایق پارویی، بیش از ۲۰۰ عدد لنگر، ۴ دستگاه لاکش و همچنین بیش از ۹۱۰۰ رشته دام ماهیان استخوانی را توقیف کنند.

سرهنگ دوم پورعلی گفت: پس از تخریب ۵ کومه صیادی غیرمجاز در سواحل، ۱۳ نفر متهم را نیز دستگیر و برای انجام مراحل قانونی به مراجع مربوطه تحویل دادند.

فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان مازندران به مردم توصیه کرد: هر گونه صید غیرمجاز در دریا را به ستاد خبری و فرماندهی یگان حفاظت منابع آبزیان مازندران به شماره ۳۵۲۸۹۵۵۵ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ م

کشف هزار و ۸۰۰ رشته دام ماهیان خاویاری غیرمجاز در دریای خزر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.