گسترش دولت الکترونیک نوید بخش ارتقای بهره وری است

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل گفت:گسترش دولت الکترونیک موجب ارتقای بهره وری، شفافیت اطلاعات و حرکت رو به جلو می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عباس کریمی، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل در آیین اختتامیه نهمین نمایشگاه الکامپ استان اردبیل اظهار داشت: سیاست دولت ارتقای دولت الکترونیک بوده و به این طریق ارتباط بین مردم و دولت به صورت دیجیتالی انجام می‌شود.

وی با اشاره به افزایش طرح‌ها و ایده‌های جدید الکترونیکی این مهم را مقدمه‌ای برای ارتباط دادن جامعه سنتی به فراصنعتی دانست.

کریمی تصریح کرد: حضور تمام شرکت‌های الکترونیکی و ایده‌های فن آورانه در نمایشگاه به گسترش همکاری و همفکری بین فعالان این حوزه و گسترش آن در جامعه کمک می‌کند.

وی ادامه داد: گسترش ارتباطات الکترونیکی و فعالیت‌های استارت آپی به رونق فرایند‌های کسب و کارمنجر شده و افزایش اشتغال را به دنبال خواهد داشت.

نهمین نمایشگاه الکامپ استان با حضور ۵۰ شرکت فعال الکترونیکی به مدت پنج روز از اول تا پنجم بهمن ماه در محل نمایشگاه بین المللی اردبیل برپا شده بود.
انتهای پیام/ح

اختتامیه نهمین نمایشگاه الکامپ در اردبیل

برچسب ها: ارتباطات ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.