مدیر کل تعاون اردبیل؛

فناوری‌های رایانه ای، نسل سوم کسب و کار را فراهم می‌کنند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل گفت: با توجه به مدل جهانی اشتغال فناوری‌های رایانه‌ای نسل سوم کسب و کار را فراهم می‌کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، قاسم رحیمی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل در جریان بازدید از غرفه‌های استارتاپی و شتاب دهنده‌ها در نهمین نمایشگاه الکامپ اردبیل گفت: با توجه به مدل جهانی اشتغال فناوری‌های رایانه‌ای نسل سوم کسب و کار را فراهم می‌کنند.

وی تصریح کرد: مدل کسب کار در دنیا عوض شده و کشور ما با تبعیت از این روند در حال پوست اندازی در برخی از مشاغل و کسب و کار‌ها می‌باشد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل با تاکید بر اعتقاد خود در حوزه فناوری‌های نوین گفت: استفاده از ظرفیت‌های اینترنتی و الکترونیکی شفافیت، سرعت، دقت و جلوگیری از فساد را به دنبال دارد.

رحیمی برپایی نمایشگاه‌های الکامپ را در جهت حمایت از صاحبان مشاغل و ایده‌های استارتاپی در این حوزه را مهم دانست و افزود: با شناسایی این مشاغل باید زمینه‌های لازم کسب و کار‌های جدید به جامعه را فراهم سازیم.

وی گفت: محصولات و غرفه‌های شرکت کننده در این رویداد الکترونیکی و کامپیوتری نشان از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های مطلوب جوانان و دانش آموختگان استان جهت کلید خوردن اشتغال با رویکرد جدید در این حوزه را دارند.

دبیرکارگروه اشتغال استان اردبیل خاطر نشان کرد: این نمایشگاه و همت این عزیزان نشان از توانمندی‌های لازم و نوید بخش آینده‌ای روشن در حوزه فناوریبرای استان خواهد بود.

انتهای پیام/ح

اختتامیه نهمین نمایشگاه الکامپ در اردبیل

برچسب ها: تعاون ، فناوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.