اجرای ۱۲ همایش برای هیئت‌های مذهبی در استان سمنان در دهه فجر

مسئول کارگروه تشکل‌های دینی و مردم نهاد ستاد چهلیمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان سمنان گفت: در این کارگروه ۱۲ همایش برای هیئت‌های مذهبی در سطح استان پیش بینی شده است.

حجت الاسلام شکری رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان سمنان و مسئول کارگروه تشکل‌های دینی و مردم نهاد ستاد چهلیمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان در جلسه نشست مسئولین کارگروه های تخصصی ستاد چهلمین سالگرد انقلاب با اصحاب رسانه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، با اشاره به ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی ایران گفت: شرایط دهه پنجم انقلاب نسبت به دهه‌های گذشته خاص‌تر بوده و لذا در دهه پنجم باید به چشم انداز امید آفرین برای مردم توجه ویژه شود.

حجت الاسلام شکری مسئول کارگروه تشکل‌های دینی و مردم نهاد ستاد چهلیمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان سمنان با اشاره به برنامه‌های ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی در استان سمنان گفت: در این کارگروه ۱۲ همایش برای هیئت‌های مذهبی در سطح استان پیش بینی شده است.

وی خاطر نشان کرد: اعزام مبلغان ویژه دهه فجر در استان سمنان و ۱۱۰ گفتمان دینی در سطح مدارس استان با موضوع انقلاب برگزار می‌شود.

مسئول کارگروه تشکل‌های دینی و مردم نهاد ستاد چهلیمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان سمنان با اشاره به برگزاری محافل انس با قرآن در ۲۰ نقطه استان در دهه فجر گفت: گردهمایی تشکل‌های قرآنی در ۳ شهرستان استان و تجلیل از استعداد‌های برگزیده در ۲ شهرستان استان و تجلیل از پیشکسوتان قرآنی از برنامه‌های دیگر در دهه مبارک فجر در استان سمنان است.

حجت الاسلام شکری با اشاره به برنامه‌های ۴۰ سالگی انقلاب در استان سمنان تصریح کرد: ۸ کارگاه آموزشی برای مداحان و مبلغان در سمنان و شاهرود برگزار می‌شود.

وی افزود: توزیع ۶۰۰ جلد قرآن در مناطق محروم استان و اعزام مبلغان مذهبی ویژه مدارس استان و تولید موشن گرافیک و فیلم‌های مستند در فضای مجازی از برنامه‌های دیگر کارگروه تشکل‌های دینی و مردم نهاد ستاد چهلیمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان سمنان در سطح استان سمنان است.

انتهای پیام / گ

نشست مسئولین کارگروه های تخصصی ستاد چهلمین سالگرد انقلاب با اصحاب رسانه استان سمنان برگزار شد

برچسب ها: مطبوعات ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار