کرمان پدیده مسابقات رول بال آقایان کشور شد

تیم هیئت اسکیت استان کرمان به عنوان پدیده مسابقات قهرمانی دستجات آزاد رول بال آقایان کشور انتخاب شد.

امیررضا آشورماهانی، رییس هیئت اسکیت استان کرمان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: مسابقات قهرمانی دستجات آزاد اسکیت رول بال آقایان با حضور شرکت کنندگانی از سراسر کشور به میزبانی شهرستان آمل برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه از استان کرمان یک تیم ۱۱ نفره در قالب ۹ ورزشکار، یک مربی و یک سرپرست به این رقابت‌ها اعزام شد، افزود: سورج تیموری، محسن عرب زاده، سیدمحسن امیری، سبحان رجبی، مصطفی دامغانی، فرشید خسروی، سیدامجد امیری، حسین مهدیزاده، محمدسعید مؤمنی، به عنوان ورزشکار به مربیگری سیدامجد امیری و سرپرستی سبحان رجبی در این رقابت‌ها حاضر شدند.

آشورماهانی تصریح کرد: کرمان در نخستین دیدار خود در رقابت های قهرمانی دستجات آزاد اسکیت رول بال کشور موفق شد در مقابل تیم تندر البرز با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی برسد.

وی یادآور شد: این تیم در دیدار بعدی با نتیجه پر گل ۷ بر ۶ از سد تیم هیئت اسکیت استان خراسان رضوی گذشت.

رییس هیئت اسکیت استان کرمان گفت: تیم اسکیت رول بال آقایان کرمان در سومین دیدار خود مقابل تیم هیئت اسکیت شمال شرق تهران با نتیجه ۵ بر یک بازی را واگذار کرد .

آشورماهانی افزود: با پایان مسابقات رول بال قهرمانی دستجات آزاد آقایان کشور به میزبانی شهرستان آمل تیم های هیئت اسکیت قم، شمال شرق تهران و مازندران به ترتیب مقام های اول تا سوم را به دست آوردند .

وی تصریح کرد: با درخشش خیره کننده بازیکنان نماینده کرمان در این مسابقات، این تیم  از سوی کمیته اسکیت رول بال کشور به عنوان پدیده این دوره از مسابقات معرفی شد.

انتهای پیام/ب

رقابت های قهرمانی دستجات آزاد اسکیت رول بال کشور

برچسب ها: اخبار ورزشی ، اسکیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.